Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Ако Facebook рекламите Ви не работят, задайте си тези 4 въпроса

от
6383 0 08 Декември. 2016
Социални мрежи

Ако Facebook рекламите Ви не работят, задайте си тези 4 въпроса
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Facebook е силен рекламен инструмент, към който обаче трябва да се подхожда със същата сериозност, с каквато се подхожда към всяка рекламна кампания.

В случай че усилията Ви там не дават целените резултати, задайте си следните въпроси, за да откриете къде се корени проблемът:
 
1. Поставяте ли си измерими цели?
 
Да речем, че искате да спечелите повече почитатели за страницата на бизнеса си. Повече почитатели обаче е относително. Измерима цел е 10 почитатели в повече на седмица. В противен случай няма да отчитате напредъка си акуратно.
 
2. Използвате ли подходящия тип реклама?
 
В повечето случаи реклама boost не дава резултат - тя е еднократно показване на рекламата Ви пред определени хора. Докато ако рекламирате за набиране на харесвания на страницата си, ще можете в последствие да рекламирате съдържанието си пред повече хора и то неколкократно. Рекламите за клик пък Ви помагат да отчетете равнището на интерес, а и да пренасочите потребителите към външна за фейсбук страница - особено подходящо, ако рекламирате определен продукт и препращате към страница за поръчки. 
 
Важно тук е внимателно да изберете демографските данни, за да насочите рекламите си само към хората, които действително биха имали интерес към това, което рекламирате.
 

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


3. Дали рекламният Ви текст е ефективен?
 
Ефективният рекламен текст може да Ви спечели много. Важното е с минимум думи да кажете максимално важното за Вашите потребители. Колкото по-малко символи - толкова по-добре, защото потребителите не обичат да четат. Най-доброто решение на проблема е да тествате различни варианти и да отчетете какъв тип текст работи най-добре.
 
4. Ефективно ли е рекламното Ви изображение?
 
Изображението е това, което хората ще видят първо от рекламата Ви. Ако то не е привлекателно, интересно, не представя съобщението, което отправяте, по най-добрия начин, не е съобразено с аудиторията, няма да доведе до целените резултати. Тук също тестовете са особено полезни.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: facebook рекламареклама в социалните мрежисоциални мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.