Ако Facebook рекламите Ви не работят, задайте си тези 4 въпроса
6383
0
08 Декември. 2016
Социални мрежи
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Facebook е силен рекламен инструмент, към който обаче трябва да се подхожда със същата сериозност, с каквато се подхожда към всяка рекламна кампания.
В случай че усилията Ви там не дават целените резултати, задайте си следните въпроси, за да откриете къде се корени проблемът:
1. Поставяте ли си измерими цели?
Да речем, че искате да спечелите повече почитатели за страницата на бизнеса си. Повече почитатели обаче е относително. Измерима цел е 10 почитатели в повече на седмица. В противен случай няма да отчитате напредъка си акуратно.
2. Използвате ли подходящия тип реклама?
В повечето случаи реклама boost не дава резултат - тя е еднократно показване на рекламата Ви пред определени хора. Докато ако рекламирате за набиране на харесвания на страницата си, ще можете в последствие да рекламирате съдържанието си пред повече хора и то неколкократно. Рекламите за клик пък Ви помагат да отчетете равнището на интерес, а и да пренасочите потребителите към външна за фейсбук страница - особено подходящо, ако рекламирате определен продукт и препращате към страница за поръчки.
Важно тук е внимателно да изберете демографските данни, за да насочите рекламите си само към хората, които действително биха имали интерес към това, което рекламирате.
3. Дали рекламният Ви текст е ефективен?
Ефективният рекламен текст може да Ви спечели много. Важното е с минимум думи да кажете максимално важното за Вашите потребители. Колкото по-малко символи - толкова по-добре, защото потребителите не обичат да четат. Най-доброто решение на проблема е да тествате различни варианти и да отчетете какъв тип текст работи най-добре.
4. Ефективно ли е рекламното Ви изображение?
Изображението е това, което хората ще видят първо от рекламата Ви. Ако то не е привлекателно, интересно, не представя съобщението, което отправяте, по най-добрия начин, не е съобразено с аудиторията, няма да доведе до целените резултати. Тук също тестовете са особено полезни.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари