Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Фейсбук все още е най-големият генератор на онлайн продажби

от
6439 0 22 Септември. 2015
Социални мрежи

Фейсбук все още е най-големият генератор на онлайн продажби
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Независимо от повишаването на популярността на социални мрежи като Snapchat, Twitter, дори в последно време Tumblr, Facebook все още е царя на продажбите по Интернет.

Близо 2/3 от електронната търговия се извършва именно във Фейсбук. Проучвания показват, че дори ако се сборуват продажбите на останалите социални мрежи, те все още ще бъдат по-ниски от генерираните от Фейсбук. Само 19% от общите продажби са благодарение на Twitter, а по-малко от 10% се дължат на Instagram и Pinterest.
 
Също така не по-малко важен е фактът, че фирмите използват множество социални мрежи за своите Интернет продажби. 90% от тях ползват Facebook, 40% работят активно в Twitter, а повече от 40% имат Instagram и Pinterest.
 
Докато продажбите по Интернет чрез социалните мрежи са важни за онлайн бизнеса, те не са основната причина, поради която фирмите използват социални мрежи. 1/3 от проучваните организации посочват, че известността н марките им се е покачила след като са използвали социалните мрежи за по-добър контакт с клиентите си. 24% заявяват, че основната им цел е да кореспондират с новото поколение клиенти.
 
В допълнение 20% от фирмите в електронната търговия казват, че позлват социалните мрежи основно за рекламиране на продукти и промоции. Това е важна част от маркетинговите стратегии на тези фирми. Повече от 40% от проучените фирми посочват, че социалните мрежи са основният им инструмент за привличане на клиенти.

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство

Повече детайли тук

365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети
365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети

Повече детайли тук


 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: социални мрежионлайн продажбионлайн маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.