Иновативна маркетингова стратегия - поляризация
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
от 1 глас
Ако Ви кажем, че за да поддържате марката си се нуждаете много от страстните Ви хейтърите си ще се учудите ли? Не се учудвайте! Kraft през 2011 започна кампания с цел поляризиране и сблъскване на подръжниците на марката с тези, които я мразят. Резултатът беше наистина много интересен. Тези, които Ви мразят могат да бъдат наистина полезни, стига да знаете как да ги използвате. Как ли?
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Статии
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg5 съвета за развитие на Instagram профила на бизнеза Ви
от Biznesidei.bgИзтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари