Искате да се конкурирате и с големите марки? Доверете се на социалните мрежи!
5072
0
06 Август. 2015
Социални мрежи
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Когато става дума за брандиране, социалните мрежи дават на малкия бизнес шанса да се състезава на пазара със силните големи компании, показват новите проучвания.
Увеличаващата се популярност на социалните мрежи е променила начина, по който потребителите научават за бизнеса и неговите продукти, като получават възможност да открият всичко това един от друг, вместо просто от рекламните послания, показва ново проучване.
В миналото големите компании са използвали големи капитали, вложени в изготвянето на такива реклами, които да увеличат популярността на продуктите сред потребителите, както и да изградят добра репутация. Днес обаче социалните мрежи дават по-голяма сила на копувачите, позволявайки им по-тясно да комуникират едни с други и да заобикалят установените маркетингови канали, с което до голяма степен ограничават маркетинговата сила на големите играчи на пазара.
Изследователите считат, че понастоящем клиентите разчитат много повече на информация от техни познати, приятели, колеги и роднини, отколкото на рекламните механизми, което затруднява компаниите да оправдаят големите инвестиции в рекламирането. Също така социалните мрежи карат купувачите да бъдат по-взискателни и дискриминативни; силата, която са получили, до голяма степен е променила начина им на потребяване.
А там, където клиентите имат по-голяма сила, водещите компании рискуват да загубят контрол над маркетинговите си усилия и да се изправят пред нарастваща конкуренция от страна на малкия бизнес, който по-лесно капитализира онлайн рекламата "от уста на уста" и нискостойоностните кампании в социалните мрежи.
За да могат фирмите, и малки, и големи, да се конкурират качествено при тези нови условия, е критично важно да адаптират маркетинговата си стратегия към тях.
В свят, където мобилните устройства са по-популярни от четките за зъби, е съвсем естествено силата на социалните мрежи да е по-определяща за маркетинговата картина. Социалните мрежи могат да затвърдят или убият една марка. Ключът към задържането и развитието на пазара е в това колко бързо компанията може да се адаптира към промените в нагласите на потребителите и да изготви нови стратегии за своето собствено популяризиране.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари