Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как се изготвя стратегия за социални медии

от
5824 0 24 Януари. 2014
Социални мрежи

Как се изготвя стратегия за социални медии
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За какво трябва да се внимава при изготвянето на стратегия за социалните медии? По-долу сме ви изредили пет важни момента.

1. Определете каква е целта на марката. Трябва добре да определите каква е целта марката да се намира в социалните медии. Так може да определите каква точно стратегия да предприемете.
 
2. Най-голямата грешка - брой на последователите. Всички се опитват да надминат бройката на последователи на своите конкуренти. И това води до увеличаване на последователите по не толкова добри начини. 
 
Да имате много последователи е хубаво, но само ако наистина Ви последват. 
 
Имаме в предвид, че тези хора, които са Ви последователи трябва наистина да имат интерес към Вашата марка. 
 
3. Най-голямото предимство - можете да измервате реакцията на клиентите всеки момент. Или с други думи - има интерактивност. Преди десетина години да правите анкети и да измервате реакцията на потребителите можеше да Ви коства хиляди, докато сега можете да го направите напълно безплатно и много бързо. 
 
4. Време. За да развиете своят профил в социалните медии Ви трябва време. Не бързайте. Развиването на социалния профил също трябва да е стратегическа стъпка и трябва да се отдели време и внимание за него. Няма никакъв смисъл от това да имате много последователи, ако те не се интересуват от продуктите Ви и не са активни в профила Ви. 

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

В електронен формат: Ръководство за работа с Excel
В електронен формат: Ръководство за работа с Excel

Повече детайли тук


 
5. Не оставяйте имиджа на марката на агенции за социални медии. Това не е много правилна стъпка. Стратегията за социалните медии трябва да е в синхрон с маркетинговите стратегии на фирмата и трябва да се ръководи от маркетинговия отдел. 

Tags: маркетингсоциални медиисоциални мрежибизнес идеи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.