Клиентите са това, което публикуват във Facebook
5081
0
25 Юни. 2014
Социални мрежи
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Профилите на потребителите в социалните мрежи могат да разкрият много за тях като хора, позовавайки се на харесваните от тях публикации и страници, интересите и хобитата им. Ново проучване подсказва, че профилите във Facebook могат също да дадат добра представа за самочувствието на конкретните хора
Тази информация може да е особено полезна на маркетолозите, които се опитват да минимизират усилията си във Facebook, като при това максимизират резултатите си.
Проучването показва, че хора, които имат по-ниско самочувствие са по-разтревожени от това какво публикуват другите за тях онлайн. Хората с добро самочувствие от друга страна са по-заинтересувани от това да добавят повече информация за себе си към профила си.
Различните типове поведение на потребителите и видовете информация, които те добавят към профилите си във Facebook са отражение на техните личности. Което практически значи, че всеки от нас представлява своя Facebook профил и, независимо от всички възможности за общуване, които предлага Facebook, той е изключително разкриващ за индивидуалността и, поради тази причина, много личен.
В проучването са взели участие 225 студенти от Южнокорейски университет, които са редактирали профилите си във Facebook. Оказва се, че студентите с ниско и тези с високо самочувствие са избрали различни начини за преоформяне на профилите си.
Например, потребителите с ниско самочувствие обикновено преразглеждат публикациите и коментарите на техните страници и изтриват тези, които не им допадат. А хората с високо самочувствие най-често прекарват времето си в обновяване на личната си информация в профила си, опита си в професионалната сфера, образованието си и други подобни данни.
Резултатите от изследването показват как маркетолозите могат да използват платформите на социалните мрежи. Например, занимаващите се с разработване на приложения могат да ги разработят така, че да дават по-голяма свобода за себесизразяване на ползвателите.
Колкото по-свързани сме с Facebook, толкова по-силно чувстваме, че публикациите ни, независимо дали снимки и други, стават по-голяма част от идентичността ни и от начина, по който хората ни възприемат, което практически кара хората да считат виртуалните си профили като своя онлайн собственост.
Проучването показва, че хора, които имат по-ниско самочувствие са по-разтревожени от това какво публикуват другите за тях онлайн. Хората с добро самочувствие от друга страна са по-заинтересувани от това да добавят повече информация за себе си към профила си.
Различните типове поведение на потребителите и видовете информация, които те добавят към профилите си във Facebook са отражение на техните личности. Което практически значи, че всеки от нас представлява своя Facebook профил и, независимо от всички възможности за общуване, които предлага Facebook, той е изключително разкриващ за индивидуалността и, поради тази причина, много личен.
В проучването са взели участие 225 студенти от Южнокорейски университет, които са редактирали профилите си във Facebook. Оказва се, че студентите с ниско и тези с високо самочувствие са избрали различни начини за преоформяне на профилите си.
Например, потребителите с ниско самочувствие обикновено преразглеждат публикациите и коментарите на техните страници и изтриват тези, които не им допадат. А хората с високо самочувствие най-често прекарват времето си в обновяване на личната си информация в профила си, опита си в професионалната сфера, образованието си и други подобни данни.
Резултатите от изследването показват как маркетолозите могат да използват платформите на социалните мрежи. Например, занимаващите се с разработване на приложения могат да ги разработят така, че да дават по-голяма свобода за себесизразяване на ползвателите.
Колкото по-свързани сме с Facebook, толкова по-силно чувстваме, че публикациите ни, независимо дали снимки и други, стават по-голяма част от идентичността ни и от начина, по който хората ни възприемат, което практически кара хората да считат виртуалните си профили като своя онлайн собственост.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи
от Biznesidei.bg
10 Септември 2021
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари