Клиентите Ви по-вероятно са по-ангажирани в YouTube, oтколкото във Facebook или Twitter
7174
0
02 Април. 2014
Социални мрежи
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Направете си канал във YouTube! Докато качеството на коментарите в YouTube е под въпрос, този сайт има най-голям трафик и той показва най-силна ангажираност. Това са открили проучвания на босътнската фирма Shareholic.
По същество това означава, че сред ползвателите на YouTube можете да откриете някои от най-добрите си потенциални клиенти.
Хората, които гледат видеа са особено ангажирани и имат изграден навик да следват линковете, разположени на самото видео или в описанието му, сочи проучването. YouTube е регистрирал най-голямо ниво на разглеждани страници за едно посещение (около 3) и най-продължителното времетраене за посещение (малко под 4 минути). Потребителите на сайта са свикнали да прекарват много повчeе време в гледане на видеа, което предпоставя и повечето кликове, регисtрирани в YouTube.
За сравнение в Google+ и Linkedin няма толкова голяма концентрация на препратки, но онези, на които се залага, получават голямо внимание. Ползвателите на Google+ средно прекарват повече от 3 минути в кликане върху споделени от страна на контактите им публикации, но и процентът на веднага затворените е висок. А ползвателите на LinkedIn прекарват нормално повече от 2 минути на всеки линк.
Времето, което отделяте за изработване на перфектните съобщения във Facebook и Twitter, резултатира в приблизително същото време на посещение – 2 минути, същото ниво на посетени страници за всяко влизане на сайта – около 2 и проблизително същото ниво на веднага затворени страници – около 56%.
Що се отнася до Pinterest, който набира все по-голям интерес, въпреки че е приятен за окото, посетителите му отделят само по минута за разглеждане на линковете, които са натиснали.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи
от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари