Платените реклами са ключа към най-позитивните резултати във Фейсбук
5837
0
27 Март. 2017
Социални мрежи
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Дори да имате голям набор последователи във Фейсбук, не означава, че ще генерирате високи приходи.
Проучване на Journal of Marketing Research показва, че харесванията във Фейсбук не означават мигновено генериране на продажби. За да превърнете последователите на страниците си в купувачи, се налага да ги таргетирате с платени реклами.
Много фирми считат Фейсбук за социална платформа, където ако поддържат ангажираността им с редовни публикации, харесалите страниците им ще се превърнат в лоялни купувачи.
Това обаче не отговаря на реалността напълно. Клиентите рядко сами решават да прегледат страниците на компаниите и обикновено виждат само част от публикуваното съдържание, освен ако не са тагретирани с платена реклама.
За проучването анализаторите са използвали Фейсбук страница на застрахователна фирма. Фирмата използва Фейсбук страницата си за рекламиране на програма за лоялност със събиране на определен брой точки, които в последствие се заменят за определен продукт.
За целите на проучването анализаторите поканили целева група от потребители да хареса страницата на фирмата, а за контролна група използвали вече харесалите страницата.
Проучването траяло 4 месеца, през които се следяло дали харесването на страницата кара потребителите да събират точките от програмата за лоялност В края на 4-месечния срок анализаторите открили, че няма никаква разлика в спечелените точки. Което ги накарало да заключат, че харесването на страницата и ангажирането с нея като социална общност не променя поведението на потребителите.
В последствие били направени редица платени Фейсбук реклами - по 2 седмично в продължение на 2 месеца. Анализаторите установили, че целевата група от поканени потребители е повишила броя на своите точки от програмата за лоялност с 8%.
Изследователите смятат, че платените реклами са ефективни, защото при тях вероятността да бъдат видени от клиентите, е много по-голяма. Тъй като алгоритъмът на Фейсбук филтрира съдържанието според интересите на потребителите, няма гаранция, че неплатените публикации редовно достигат до потребителите. За сметка на това при платените реклами, където сами задавате целевата група, можете да сте сигурни, че рекламата Ви се показва на избрания кръг потребители.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари