Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
3260
0
23 Октомври. 2020
Социални мрежи
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и каналите от един и същ тип - какъвто са социалните мрежи - се различават помежду си. Това изисква от рекламиращите в тях да бъдат внимателни в изготвянето на рекламите си. и по-специално да ги персонализират.
Ето защо:
1. Различни аудитории.
Тук не е достатъчно да кажем, че хората, които посещават различните социални мрежи, са различни. Един човек може да има профил и във Facebook, и в Instagram. Въпросът е, че всеки посещава различните социални мрежи за различни неща. За да спечелите клиентите, Вие трябва да адаптирате рекламите си именно към това, заради което потребителите ползват конкретната социална мрежа: изображения, видеа, новини и т.н.
2. Различен вид на рекламите.
Facebook позволява доста широк набор от публикации, но ако разгледате рекламите им, те си имат конкретни спецификации. В Instagram - също. Дори ако излезем от идеята, че хората използват различните социални мрежи по различен начин, изискванията на отделните социални мрежи към рекламите се отличават едни от други. Дори да решите, да речем, да ползвате едно и също рекламно изображение, то ще трябва да бъде в различни формати за различните реклами, с оглед да изглежда еднакво привлекателно навсякъде.
3. Различни формати, подхождащи на различни платформи.
В Twitter, например, има ограничение в символите, затова не можете да публикувате дълга обяснителна реклама. В YouTube също няма как да се случи - това е платформа за видеа, там е по-подходящо да покажете, отколкото само да кажете. Имайте предвид тези специфики, за да се възползвате от позитивите на всяка една от платформите.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи
от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...
6 стъпки за ефективен маркетинг в социалните мрежи
от Biznesidei.bg
08 Януари 2019
Социалните мрежи са важни за Вашия бизнес и не можете да ги игнорирате....
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари