Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 служители, от които се нуждае стартиращият бизнес

от
4807 0 26 Май. 2016
Стартиране на бизнес

5 служители, от които се нуждае стартиращият бизнес
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

4.25
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Изграждането на успешна фирма много прилича на готвенето. Нуждаете се от подходящите съставки, иначе казано - хора с различни опит и набор от умения (и, честно казано, слабости), които се допълват добре. Представяме Ви 5 типа служители, които ще съдействат за успешен старт на предприемаческото Ви начинание:

1. Някой креативен.
 
Първо, нужен Ви е елемент на креативност. Един такъв служител ще се яви вдъхновението зад концепциите за продуктите Ви. Ще генерира идеи какви проблеми да решава Вашата фирма и как да го направи.
 
2. Някой ориентиран към детайлите.
 
Креативният служител трябва да работи с някой ориентиран към детайлите, за да може заедно да изградят план за разработване на продукта или услугата Ви. Този служител ще посочи всички конкретни моменти, от които зависи какви функции и специфики ще има продуктът. Той е и кадърът, който проучва и носи необходимата за привеждането на идеята в действие информация.
 
3. Някой процесно ориентиран.
 
След като сте си осигурили детайлен член на екипа, ще се нуждаете от някой, който се концентрира върху процесите. Той ще претвори концепцията за продукта и детайлите по неговите функции и спецификации в дейност и действие. Този служител осигурява правилното разпределение на ролите между останалите членове на персонала.
 

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


4. Разработчик.
 
След като процесно ориентираният Ви служител изясни процеса и действията по изграждане на продукта, ще има нужда от съдействието на разработчика - човекът с технически познания, който има опит и представа как да произведе продукта или осигури услугата, които ще предлага бизнесът. 
 
5. Някой нетърпелив и ориентиран към спазването на крайните срокове.
 
Всяка гозба има подправка, нали? Е, тук идва и горепосоченият служител. Той е двигателят, човекът, който "побутва" всички останали да спазват графиците на работа. Той изисква процесите да се ускоряват (при съхраняване на качеството, разбира се). Не са най-обичаните членове на екипа, но са много необходими, за да върви напред колективът.
 
Помислете как ще работят заедно.
 
Това е действително трудният момент. Не искате нетърпението на един служител да се сблъска с детайлността на другия Ви служител. Можете да използвате като буфер процесно ориентирания си служител. От друга страна, може би разработчикът Ви се нуждае от време на време да бъде пришпорван. Иначе казано е важно не просто да имате добър екип, но и да го сработите добре, за да даде най-добрите си резултати.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: служителистартиращ бизнесекип

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 4.25 of 5 - 2 гласа.

Статии

Как да стартирате бизнес без пари и служители

от Biznesidei.bg
20 Май 2016
Стартирайки бизнес, най-вероятно смятате, че се нуждаете от финансиране и...

Идеи за бизнес без служители

от Biznesidei.bg
26 Октомври 2015
Готови сте да стартирате собствен бизнес, но не и да наемете служители? Не се...

4 урока, на които ни учи стартирането на собствен бизнес

от Biznesidei.bg
12 Май 2022
Да отворите своя фирма никак не е просто начинание, напротив. Съпътстват го...

7 съвета, с които стартъп фирмата Ви ще оцелее през първата година

от Biznesidei.bg
18 Март 2022
Предприемачеството е чудесна дейност, стига да не се впускате в нея "на сляпо". Що...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.