Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Нова бизнес идея? Как да я тествате преди старта

от
6792 0 12 Септември. 2016
Стартиране на бизнес

Нова бизнес идея? Как да я тествате преди старта
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Имате ли страхотна нова идея за бизнес? Може би считате, че е перфектна, но е по-добре да се уверите в това, като я тествате, преди да направите своето капиталовложение.

Ето 6-те стъпки, през които да минете, за да се уверите, че си струва да се впуснете в ново бизнес начинание:
 
1. Първо изчакайте; след това изградете прототип или тестова услуга.
 
Въпреки че сте запалени по идеята си, трябва да проверите дали би имала пазарна реализация. Вместо да прибързате към изграждането на бизнес план или да започнете да наемате служители, най-добре изчакайте няколко дни. Обмислете внимателно всичко и избистрете идеята си. След като тя изкристализира, започнете изграждането на прототип. Той ще Ви отвори очите за производствения процес и за детайлите, които трябва да дообмислите. На този етап е добре да потърсите обратна информация от хора, които спадат към целевите Ви клиенти.
 
2. Разработете продукта си с минималните необходими характеристики.
 
След прототипа е време да изградите самия си продукт. Направете го в най-простата му форма, с минимума изисквания за да функционира правилно.Този продукт ще Ви помогне за тестването на реалния пазар. Приемете го като базов модел, както е при автомобилите.
 
3. Представете го на група критици.
 

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук


След като имате базов модел, пуснете го на пазарен тест сред селекция от потребители, част от целевата Ви група. Нека всеки от тях да го използва за известно време и да Ви посочи впечатленията си. Тези впечатления ще Ви помогнат да доизградите продукта си така, че той да отговаря на максимален набор потребителски нужди и изисквания.

4. Реновирайте продукта, за да отговаря на изисквания.
 
След като вече знаете какво се харесва и какво не се харесва на клиентите, е време да реновирате продукта си така, че да е съобразен с изискванията им. По този начин още преди да го представите на клиентите, основните проблеми на базовия модел ще бъдат решени.
 
5. Създайте тестов сайт на бизнеса си, заедно с тестови профили в социалните мрежи.
 
След като вече имате продукт или услуга, целевият Ви пазар се нуждае от това да добие повече информация за предложението Ви. Изграждането на сравнително опростен сайт и профили в социалните мрежи. Те ще Ви помогнат да видите колко хора се интересуват от това, което предлагате. Ще имате възможност да спечелите и няколко предварителни клиенти, ако продуктът или услугата Ви са действително търсени и качествени.
 
6. Напишете маркетингов план и го използвайте.
 
След като подготвителната работа е завършена, след като сте разработили продукта си, трябва да го представите на пазара. Планирайте това представяне, всички канали на комуникация, всички детайли по офертите, начините на предлагане, методите, с които ще спечелите клиентите на своя страна и т.н. Използвайте информацията, която сте спечелили на предходната стъпка, и на нейна база определете стратегиите, които ще ползвате, за да сте уверени, че ще сработят.

 
източник: businessnewsdaily.com
 

Tags: стартиране на собствен бизнесидея за бизнесмаркетингов план

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 урока, на които ни учи стартирането на собствен бизнес

от Biznesidei.bg
12 Май 2022
Да отворите своя фирма никак не е просто начинание, напротив. Съпътстват го...

7 съвета, с които стартъп фирмата Ви ще оцелее през първата година

от Biznesidei.bg
18 Март 2022
Предприемачеството е чудесна дейност, стига да не се впускате в нея "на сляпо". Що...

7 бизнес идеи за дами без големи капиталовложения

от Biznesidei.bg
10 Март 2022
Без значение дали искате да стартирате собствен бизнес, в който да се...

Да стартирате ли нов бизнес тази година?

от Biznesidei.bg
22 Февруари 2022
Ако искате да се впуснете в предприемачеството, най-вероятно се чудите дали сега...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.