Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Отговорете на тези три въпроса преди да се „гмурнете” в предприемачестовoто

от
20981 0 13 Март. 2014
Стартиране на бизнес

Отговорете на тези три въпроса преди да се „гмурнете” в предприемачестовoто
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всеки поне веднъж в живота си е имал страхотна идея. Проблемът е да решите дали от тази идея действително би станал успешен бизнес.

За да изясните това, можете да си зададете следните 3 въпроса, които да Ви покажат дали е добре да осъществите тази си идея или да изчакате за по-добра:

1) Концептуален въпрос: Добра ли е идеята? Не всяка идея е такава и само защото майка Ви мисли, че е, това не означава непременен успех. Лесно е нещо да Ви изглежда страхотно (особено ако сте го измислили Вие), но то трябва да отговаря на известни изисквания, за да бъде страхотно и за останалите. Задайте си следните няколко въпроса, за да разберете дали идеята Ви е привлекателна и за другите:
- Обслужва ли нужда? Колко важна е тази нужда?
- Колко силна е конкуренцията в конкртната сфера в момента?
- Колко голяма е потенциалната клиентска база?
- Имате ли уникален подход към предлагането на продукта/услугата?
- Имате ли опит в тази сфера или страстно желание да се занимавате с нея?
- Има ли някакви тенденции на пазара/ в индустрията, които може да направят продукта/ услугата Ви повече или по-малко привлекателни?

2) Въпрос по изпълнението: Колко добре можете да разработите концепцията си? Страхотно е да имате солидна бизнес идея, но да я разработите е друго нещо. Трябва да имате идея за продукт или услуга, които реално сте способни да предложите. За да се уверите в това, отговорете на следните въпроси:
- Как ще предоставяте страхотно клиентско обслужване?
- Какво е нивото на качество на продукта/услугата Ви? 
- Колко ефективно можете да произведете продукта/услугата си?
- Колко лесно или трудно е да изведете на пазара и рекламирате продукта/услугата си?

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на ЗКПО - електронно ръководство

Повече детайли тук

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук


- Как произвеждате или предоставяте съответно продукта или услугата си?

3) Въпрос за доходността: Печеливш ли е бизнес моделът Ви? Тук е важно да определите какъв е общият Ви бизнес модел и дали той ще Ви отведе към печалба или не. За да изясните това, отговорете на ледните въпроси:
- Каква е структурата на разходите Ви? Какви са те?
- Колко ще Ви „струва” да придобиете нов клиент?
- Какво е предполагаемото търсене?
- Как ще продавате? Онлайн, с магазин, чрез търговско представителство и пр.?
- Към какви клиенти ще се фокусирате – крайни клиенти или фирми?
- Индивидуално или на групи от хора ще продавате? На едро или на дребно?
- Ще използвате ли франчайз модел?
- Какво продавате – продукти, услуги или и двете?
 
Тези въпроси не са заместител на бизнес плана, но могат много да Ви помогнат в установяването на шансовете Ви за успех, а и в последствие можете да използвате проучването за тях в самия си бизнес план. 

Tags: бизнесстартиране на бизнесбизнес идеяпредприемачество

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 урока, на които ни учи стартирането на собствен бизнес

от Biznesidei.bg
12 Май 2022
Да отворите своя фирма никак не е просто начинание, напротив. Съпътстват го...

7 бизнес идеи за дами без големи капиталовложения

от Biznesidei.bg
10 Март 2022
Без значение дали искате да стартирате собствен бизнес, в който да се...

Да стартирате ли нов бизнес тази година?

от Biznesidei.bg
22 Февруари 2022
Ако искате да се впуснете в предприемачеството, най-вероятно се чудите дали сега...

5 бизнеса, които можете да стартирате и без голям капитал

от Biznesidei.bg
08 Февруари 2022
Ако искате да се впуснете в предприемачеството, но не разполагате с големи...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.