Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да се справим с трудни клиенти?

от
9122 0 17 Януари. 2014
Управление на бизнеса

Как да се справим с трудни клиенти?
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Преди известно време в интернет се разпространи новината за кафене във Франция с интересно отношение към клиентите. В кафенето, което се намира в Nice (Франция) същото кафе се продава с три различни цени: - "Едно кафе" - 7 евро - "Едно кафе, моля" - 4.25 евро - " Добър ден. Едно каде, моля" - 1.40 евро. В последно време в каденето на Пепино имало много стресирани и нелюбезни клиенти. И той е намерил перфектния начин да се справи с тях.

Какъв е вашия метод за справяне с трудните клиенти? Знаете ли как може да се справите с трудните клиенти?
 
Клиентите, които задавар повече въпроси и очакват по-подробна информация относно продуктите не бива да се наричат трудни клиенти. Клиенти, които се интересуват от детайлите могат да бъдат приемани като една дорба възмойност за служителите, които ги обслужват. Така служителите придобиват опит в обслужването на клиенти и научават всички аспекти на продуктите, които продават. 
Но истинския проблем идва от клиентите, които не могат да бъдат удовлетворени. Той няма да слуша Вашите предложения, ще бъде нервен и концентриран върху проблемите. 
Не забравяйте, че клиентите винаги са прави и трябва да се концентрирате върху удовлетворяването им.
 
Как да управляваме кризите с трудни клиенти?
 
За да се справите с трудни клиенти, трябва да сте предварително подготвени относно проблемите, които могат да възникнат с тях. 
Особено ако се свръзвате с клиентие чрез социалните медии трябва да сте по-внимателни. Там незадоволените клиенти могат да стават по-агресивни. Вашето предимство ще бъде това, че ще имате време за да обмислите как да подходите към него и как да намерите точните отговори на въпросите му. По-долу са посочени няколко съвети за развиване на Вашето клиентско обслужване.
 
1. Познавайте своите клиенти. 
Това е много важно за да идентифицирате нуждите на клиентите. 
 
2. Слушайте техните искания и проблеми. 

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук


Трябва добре да идентифицирате проблемите на клиентите за да можете да им отговорите по най-правилния начин. 
 
3. Покажете на клиентите, че Ви пука за техните проблеми. 
Това ще ги накара да се успокоят и да проявят по-голямо разбиране. 
В случай, че клиента е много агресивен, другия добър подход е да не поемате отговорност за проблемите. 
 
4. Предлагайте няколко решения на проблемите. 
Това ще улесни разрешаването на проблемите. Клиентите обичат да имат избор. 
 
5. Бъдете търпеливи и спокойни. 
Трудните клиенти се делят на две. Такива които се удовлетворяват след като отговорите на техните очаквания и искания, и такива които нямат никакво желание да им бъдат разрешени проблемите. Трябва да те изключително търпеливи и спокойни с втория тип клиенти. 

Tags: маркетингклиентиуправление

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Акциите, които се справят добре във времена на инфлация

от Biznesidei.bg
14 Октомври 2022
Високата инфлация има 2 основни ефекта върху инвеститорите: понижава стойноста на...

3 вида инвестиции със сравнително нисък риск

от Biznesidei.bg
13 Октомври 2022
Преди да вземете решение на вложите парите си в каквото и да било, трябва да...

Да купувате ли Ethereum сега?

от Biznesidei.bg
11 Октомври 2022
Факт е, че след сливането Ethereum отбеляза ръст, но също е факт, че за последните 30 дни...

5 принципа на стратегията за дългосрочно инвестиране

от Biznesidei.bg
06 Октомври 2022
Без значение в какво ще вложите парите си, правите ли го дългосрочно, добра идея е...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.