от Стела Димитрова
4179
08 Май. 2013
Управление на бизнеса
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
Оценка на потребителя
Страстта трявба да е онова, което да Ви мотивира да се занимавате с бизнес, както и да е „подправката”, която осигурява успех. Или ако желаете специалният елемент, който Ви помага да останете ентусиазирани, която Ви предпазва от това да изгубите вярната посока, предпазва Ви от загуба на представа за целите, които трябва да следвате, и основните причини, поради които сте започнали да се занимавате с бизнес.
За съжаление, страстта е нещо, което не трае вечно. Може да бъде възвърната, да бъде отново запалена, когато покаже признаци, че угасва. Без страст, бизнесът губи своя стремеж към конкурентост и става по-предразположен към провал.
Предлагаме Ви няколко важни съвета, които да имате предвид, когато Ви стане ясно, че страстта Ви към бизнеса е започнала да намалява и искате да я запалите отново:
1. Останете в крак с последните тенденции в индустрията Ви.
Важно е да познавате инфустрията, преди да стартирате нов бизнес, но е също толкова важно да останете в крак с последните тенденции, техники и бизнес практики, които могат да окажат влияние върху бизнеса Ви по директен или индиректен начин. Следете новините за индустрията, за най-важните марки, познавайте в детайли новоразвитите продукти и услуги, кои маркетингови стратегии работят и кой не, кои са най-новите клиентски нужди и желания и никога не оставайте конкурентите си да Ви изпреварват.
2. Бъдете активен и обвързан с дейнсотта
За да се разраства, бизнесът се нуждае от това всички, които се занимават с него, да полагат значителни усилия: собствениците, мениджърите, служителите, партньорите и всички други замесени. Собственикът на бизнеса от своя страна е отговорен най-общо за развитието и разтежа на бизнеса. Ако искате страстта Ви към бизнеса да бъде трайна, трябва да бъдете обвързан с и активен по отношение навсички аспекти на управлението на бизнеса и, както се казва, да си „цапате ръцете” от време на време.
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Повече детайли тук
3. Иновирайте и създавайте нови продукти, не имитирайте!
Ако просто следвате мнозинството и не носите нищо ново на пазара, трябва да се запитате какво липсва на бизнеса Ви. Важно е да създадете нещо ново, някакъв иновативен продукт или иновативна услуга, които да революционализират ииндустрията, в която работите, по някакъв начин. Иначе как ще бъдете запомнени? Какво ще Ви различи от останалите? Когато обмисляте всички възможни начини да победите конкурентите си, иновирайте и съхранявайте удовлетвореността на клиентите си. Така не рискувате да загубите страстта си за бизнес.
Tags: управление на бизнеса
Сподели своя коментар0 Коментари