3 неефективни, но ежедневно прилагани бизнес практики
4440
0
24 Януари. 2017
Управленски грешки
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Неефективността в работата пречи на фирмите да разгърнат пълния си потенциал.
Тя е все по и по-опасна за фирмите, колкото по-малък е техният мащаб, тъй като именно ефективността позволява на малките компании да се развиват, а така и да израстват.
Ето защо, ако във Вашето предприятие се среща някоя от тези неефективни бизнес практики, преустановете нейната употреба:
1. Неясна комуникация.
Ако просто подхвърляте задачи на служителите си, те най-вероятно няма да се справят с тях по начина, по който е необходимо. Защото не знаят какъв е този начин, не са наясно с изискванията Ви и не са информирани за резултатите, които трябва да постигнат. Вместо да генерирате загуби от бавно изпълнение и грешки, осигурете ясна вътрешна комуникация. Разпределяйте задачите заедно с всички инструкции, които са в интерес на правилното им изпълнение. Ако искате да дадете свобода на избор как да се справят на служителите си, комуникирайте и това.
2. Липса на почивки.
Да заредите работния ден на служителите си до краен предел може да е точно толкова неефективно, колкото и да не възложите достатъчно работа. Обедната почивка не е достатъчна, между всяка отделна задача е важно да има поне няколко минути за отдих, с чиято помощ служителите да се пренастроят за следващата си дейност. Така не само ще се справят по-качествено, но и ще избегнат преумората. А преуморените служители от една страна допускат грешки, от друга са демотивирани, а от трета често водят до текучество.
3. Отвратителни оперативки.
Когато имате какво важно да обсъждате, обсъдете го със служителите, които касае. Всички останали трябва да са на работните си места и да се занимават със задачите си. Колкото повече време губите за безсмислени срещи на екипа, толкова по-малко време ще се отделя на действително важната работа. Да не говорим, че ако един работен ден започва с досадна оперативка, той няма как да продължи с ентусиазъм и мотивация. Личното общуване във фирмата, разбира се, е важно, но то трябва да става по действително важни въпроси.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 грешки в управлението на личните финанси
от Biznesidei.bg
30 Септември 2022
Инвестирането може да Ви донесе приходи, с които да се издържате или поне да...
6 грешки на инвестирането в криптовалути
от Biznesidei.bg
03 Юни 2022
Криптовалутите продължават да набират популярност. Така че е естествено да се...
5 често срещани грешки в инвестирането
от Biznesidei.bg
02 Юни 2022
Вложенията са начин да се борите с настоящата инфлация. Важното е обаче да...
4 грешки, които да избягвате, когато избирате лого за фирмата си
от Biznesidei.bg
21 Април 2022
Логото е един от най-важните визуални елементи на бизнеса. Той е сред нещата, по...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари