Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

10 бързи съвета за управление на времето

от
4062 0 23 Март. 2017
Успешни практики

10 бързи съвета за управление на времето
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Организираност, фокусиране и продуктивност са ключовете към успешното управление на времето.

Налице множество методи, с които да вършите повече за по-кратко. Ето няколко съвета, които ще Ви помогнат за това:
 
1. Изготвяйте си планове за деня.
 
Така ще бъдете наясно какво трябва да свършите през всеки ден от работната си седмица.
 
2. Определете колко време ще отделите на всяка задача.
 
Разбира се, важно е да се придържате към така определеното време. Ако се затруднявате, просто направете няколко засичания колко Ви е необходимо, за да се справите с всяка задача, и определете средна продължителност на работата. Именно нея включете в плана си.
 
3. Използвайте календар.
 

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук


С негова помощ не само ще разпределите задачите във времето, но и ще се предпазите от възможността да забравите някоя.
 
4. Използвайте  органайзер.
 
По този начин ежедневните Ви планове ще са много по-ясни и лесни за преглед, а така и за правилно изпълнение.
 
5. Определете краен срок.
 
Това ще Ви съдейства да се предпазите от излишното хабене на време и разсейването със задачи, които са маловажни.
 
6. Научете се да казвате не.
 
Само защото някой Ви е помолил за съдействие, не означава, че имате възможност да му помогнете. Ако можете да му съдействате в последствие - приемете с тази уговорка. Ако нямате възможност - откажете.
 
7. Блокирайте всичко разсейващо.
 
Постарайте се да елиминирате всичко, което може да Ви разсее. Когато се захванете с една задача, не гледайте имейла си, социалните мрежи, не разговаряйте с колеги. Просто приключете със задачата и, ако имате нужда или желание, си отделете време за тези дейности или за кратка почивка.
 
8. Не се съсредоточавайте в неважни детайли.
 
Прекрасно е да се стремите винаги да сте изрядни. Ако това не е задължително обаче, не се престаравайте. 
 
9. Приоритизирайте.
 
Определете кои са най-важните задачи за деня си и свършете първо тях. Оставете най-маловажното за накрая. По този начин дори да оставите нещо за утре, то ще е маловажно и забавянето му няма да е от толкова голямо значение.
 
10. Групирайте сходни задачи или съвместими задачи и ги свършете заедно.
 
Ако се налага да излезете на среща с клиент и да отидете до банката, свършете ги в един и същи ден. Това ще Ви помогне да приключите по-бързо с работата по тях. А и имайки предвид, че при преминаването на нови задачи, се нуждаем от пренастройка, Вие ще си спестите време и от нея - при сходните задачи не е необходима.


източник: entrepreneur.com

Tags: управление на времетопродуктивностпланиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за управление на времето за фрийлансъри

от Biznesidei.bg
13 Май 2022
Да работиш за себе си със сигурност носи свобода. Но върви с важното изискване за...

Как да попречите на технологиите да понижат продуктивността Ви

от Biznesidei.bg
28 Януари 2020
Смарт устройствата, с които боравим ежедневно, могат както да улеснят живота ни,...

5 съвета за по-висока продуктивност

от Biznesidei.bg
05 Март 2019
Въпросът не е в това колко време ще работите, а колко ще свършите за времето, в...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.