15 неща, които успелите предприемачи правят всеки ден
7599
0
10 Юли. 2014
Успешни практики
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Успелите предприемачи инвеститорат и в себе си, и в бъдещето си, чрез продължаващо обучение и самоусъвършенстване.
Ако искате да станете по-добри предприемачи и успешно да развивате и разраствате бизнеса си, трябва да отделите време и енергия за подобряване и на навиците в ежедневието си.
Като за начало, ето 15-те неща, за които успелите прeдприемачи отделят от ценното си време дори при претоварен график и които да направите и Вие:
1. Закусвайте. За да работите възможно най-добре и активно, тялото Ви се ниждае от гориво. Вместо просто да пиете едно кафе на път за офиса, отделете няколко минути да закусите, дори и да го направите на крак.
2. Планирайте деня си. Първото нещо, което е добре да правите сутрин, е да хвърлялте поглед на календара си и да приоритизирате дейностите в графика си за деня. Ако работите най-добре през дадено време от деня, определете за изпълнение тогава онези задачи, които са най-важни. Също си определете кратки почивки през работния ден, за да отдъхнете и да обядвате, а така и да се заредите със свежи сили.
3. Не проверявайте електронната си поща веднага. Честата проверка за нови имейли е доста разсейваща. Затовa си определете конкретни моменти през деня, в който да поглеждате дали има нови електронни писма. Нека този момент бъде след като отделите време за нещо друго. Ако работите върху сериозен и важен проект, опитайте да не проверявате имейла си повече от три пъти на ден.
4. Помнете целите си. Отделете няколко минути да започнете всеки работен ден с напомняне какви са целите на фирмата Ви. Помислете за основните си клиенти и сферите на бизнеса Ви, които носят най-големи приходи. Често се случва да бъдем затрупани до такава степен с ежедневни задачи, че да изгубим представа за това защо действително работим и какво удоволствие ни носи работата.
5. Не вършете много неща едновременно. Така няма да свършите каквото и да било действително добре. Ако имате прекалено много работа приоритизирайте, делегирайте, ако е възможно, и се концентрирайте само върху една задача, докато не я завършите.
6. Визуализирайте. Може и да Ви се струва глупаво, но затворете очи и си представете успеха. Представете си как ще се чувствате, когато постигнете целите си. Визуализацията е мощно оръжие и може да Ви помогне да поддържате мотивацията си и стремежa си да постигнете онова, за което сте стартирали бизнеса си.
7. Кажете не. Предприемачите се чувстват длъжни да приемат всяка възможост, която се изправи пред тях. Но не всяка е полезна за бизнеса. Времето е най-ценният Ви ресурс. Внимавайте за какво го разходвате.
8. Ценете времето си. За разлика от парите, времето няма възвращаемост. Няма никакъв начин да придобиете повече от него. Затова го използвайте за вършенето на действително важните неща за себе си и за фирмата си. Избягвайте разсейващите елементи възможно най-много. Когато имате оперативка или среща, независимо дали онлайн или на живо, изяснете кога ще започне и кога ще приключи. Когато някой поиска да си насрочи среща с Вас, опитайте да изясните темата на разговора предварително. Това ще Ви спести излишни обстоятелствени обяснения.
9. Делегирайте. Не можете да свършите всичко сами. Ако сте затрупани от по-простите и лесни повтарящи се задачи, как ще отделите време за сложните стратегически решения, които трябва да вземате?! Когато усетите, че работата е повече, отколкото можете да поемете, наемете служител/и.
10. Слушайте. Внимавайте, когато някой от колегите или служителите Ви говори. Отделете време да обмислите казаното от другите. Лидерите, които слушат ефективно, избягват недоразумения в комуникациите и им се налага да молят за обяснения по-рядко.
11. Покажете благодарност. Създайте си навик да благодарите за всяка възможност, която сте получили, и за всичко, което сте постигнали до момента. Просто си припомнение миналия успех и се настройте да работите още по-усилено за бъдещия.
12. Станете и се раздвижете. Знаете ли, че седенето е вредно почти колкото пушенето? Начинът ни на живот, подчинен на автомобилите и офисните бюра, може да се отрази много лошо на здравето Ви. Проучвания в тази сфера показват, че седенето по цял ден увеличава риска от диабет, болести на сърцето, някои видове рак и наднормено тегло. Независимо дали имате време през деня, направете всичко възможно да отделите няколко минути, за да станете и да се разходите на всеки няколко часа. Това се отразява добре и на тялото, и на ума Ви.
13. Дишайте дълбоко. Много хора поемат дъх твърде кратко. На всеки час трябва да ставате от бюрото и да поемате дъх дълбоко 10 пъти. Това ще Ви освежи и ще можете да се заемете с новата си задача с подновени сили.
14. Вземете си обедната почивка. Станете от бюрото и отидете да обядвате другаде, не оставайте на работното си място и не продължавайте да се занимавате със задачите си за деня. Можете да оползотворите времето, като се срещате за обяд с партньори, професионални контакти и дори приятели.
15. Почистете бюрото си. В края на деня отстранете ненужното от бюрото си. Приберете химикалите и лепящите листчета. Чистото бюро ще Ви даде по-добър старт в работните задължения на другия ден и по-лесно ще се съсредоточите за тяхното изпълнение.
Като за начало, ето 15-те неща, за които успелите прeдприемачи отделят от ценното си време дори при претоварен график и които да направите и Вие:
1. Закусвайте. За да работите възможно най-добре и активно, тялото Ви се ниждае от гориво. Вместо просто да пиете едно кафе на път за офиса, отделете няколко минути да закусите, дори и да го направите на крак.
2. Планирайте деня си. Първото нещо, което е добре да правите сутрин, е да хвърлялте поглед на календара си и да приоритизирате дейностите в графика си за деня. Ако работите най-добре през дадено време от деня, определете за изпълнение тогава онези задачи, които са най-важни. Също си определете кратки почивки през работния ден, за да отдъхнете и да обядвате, а така и да се заредите със свежи сили.
3. Не проверявайте електронната си поща веднага. Честата проверка за нови имейли е доста разсейваща. Затовa си определете конкретни моменти през деня, в който да поглеждате дали има нови електронни писма. Нека този момент бъде след като отделите време за нещо друго. Ако работите върху сериозен и важен проект, опитайте да не проверявате имейла си повече от три пъти на ден.
4. Помнете целите си. Отделете няколко минути да започнете всеки работен ден с напомняне какви са целите на фирмата Ви. Помислете за основните си клиенти и сферите на бизнеса Ви, които носят най-големи приходи. Често се случва да бъдем затрупани до такава степен с ежедневни задачи, че да изгубим представа за това защо действително работим и какво удоволствие ни носи работата.
5. Не вършете много неща едновременно. Така няма да свършите каквото и да било действително добре. Ако имате прекалено много работа приоритизирайте, делегирайте, ако е възможно, и се концентрирайте само върху една задача, докато не я завършите.
6. Визуализирайте. Може и да Ви се струва глупаво, но затворете очи и си представете успеха. Представете си как ще се чувствате, когато постигнете целите си. Визуализацията е мощно оръжие и може да Ви помогне да поддържате мотивацията си и стремежa си да постигнете онова, за което сте стартирали бизнеса си.
7. Кажете не. Предприемачите се чувстват длъжни да приемат всяка възможост, която се изправи пред тях. Но не всяка е полезна за бизнеса. Времето е най-ценният Ви ресурс. Внимавайте за какво го разходвате.
8. Ценете времето си. За разлика от парите, времето няма възвращаемост. Няма никакъв начин да придобиете повече от него. Затова го използвайте за вършенето на действително важните неща за себе си и за фирмата си. Избягвайте разсейващите елементи възможно най-много. Когато имате оперативка или среща, независимо дали онлайн или на живо, изяснете кога ще започне и кога ще приключи. Когато някой поиска да си насрочи среща с Вас, опитайте да изясните темата на разговора предварително. Това ще Ви спести излишни обстоятелствени обяснения.
9. Делегирайте. Не можете да свършите всичко сами. Ако сте затрупани от по-простите и лесни повтарящи се задачи, как ще отделите време за сложните стратегически решения, които трябва да вземате?! Когато усетите, че работата е повече, отколкото можете да поемете, наемете служител/и.
10. Слушайте. Внимавайте, когато някой от колегите или служителите Ви говори. Отделете време да обмислите казаното от другите. Лидерите, които слушат ефективно, избягват недоразумения в комуникациите и им се налага да молят за обяснения по-рядко.
11. Покажете благодарност. Създайте си навик да благодарите за всяка възможност, която сте получили, и за всичко, което сте постигнали до момента. Просто си припомнение миналия успех и се настройте да работите още по-усилено за бъдещия.
12. Станете и се раздвижете. Знаете ли, че седенето е вредно почти колкото пушенето? Начинът ни на живот, подчинен на автомобилите и офисните бюра, може да се отрази много лошо на здравето Ви. Проучвания в тази сфера показват, че седенето по цял ден увеличава риска от диабет, болести на сърцето, някои видове рак и наднормено тегло. Независимо дали имате време през деня, направете всичко възможно да отделите няколко минути, за да станете и да се разходите на всеки няколко часа. Това се отразява добре и на тялото, и на ума Ви.
13. Дишайте дълбоко. Много хора поемат дъх твърде кратко. На всеки час трябва да ставате от бюрото и да поемате дъх дълбоко 10 пъти. Това ще Ви освежи и ще можете да се заемете с новата си задача с подновени сили.
14. Вземете си обедната почивка. Станете от бюрото и отидете да обядвате другаде, не оставайте на работното си място и не продължавайте да се занимавате със задачите си за деня. Можете да оползотворите времето, като се срещате за обяд с партньори, професионални контакти и дори приятели.
15. Почистете бюрото си. В края на деня отстранете ненужното от бюрото си. Приберете химикалите и лепящите листчета. Чистото бюро ще Ви даде по-добър старт в работните задължения на другия ден и по-лесно ще се съсредоточите за тяхното изпълнение.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 съвета за осигуряване работеща стратегия за бизнес развитие
от Biznesidei.bg
26 Април 2022
Развитието следва да е сред основните приоритети през първите 5 години на бизнеса...
4 стратегии за развитие на бизнеса в несигурни времена
от Biznesidei.bg
23 Декември 2021
Сигурността в бизнеса се случва рядко - все пак той е турболентно променяща се...
3 начина предприемачите да си спестят преумората
от Biznesidei.bg
12 Октомври 2021
Да управлявате собствен бизнес може да е мечтата Ви, но това не означава, че...
5 бързи съвета за добро управление на финансите в малкия бизнес
от Biznesidei.bg
06 Април 2021
Парите са това, което "движи" бизнеса. Няма как да стартирате без тях, няма как да се...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари