3 клишета, които всеки предприемач трябва да следва
9377
0
17 Ноември. 2015
Успешни практики
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Клишетата не стават такива, освен ако не са правилни. В днешно време обаче бизнесът се колебае да приеме като факти именно установените такива, опитва се да мисли "вън от кутията" и да "преоткрие Америка".
Очевидно не всички клишета помагат за развитието на фирмата. Някои просто се използват за маскиране на неудобните истини. Обаче наред до тези, които не трябва да следвате, стоят и онези от клишетата, които трябва да спазвате в бизнеса си. Ето за кои става въпрос:
1. Клиентът винаги е прав.
Да, това може и да е дразнещо, но е много важно да уважавате гледната точка на потребителите си и да опитвате да удовлетоворите желанията и изискванията им. Обслужването Ви трябва да е на високо ниво, защото е важен фактор за това дали клиентите ще Ви имат доверие.
Разбира се, клиентите Ви не винаги са напълно прави, но това няма значение, защото всеки проблем всъщност е възможност да им покажете способността си да се справяте. А ако знае, че можете да се справите с проблема му, клиентът ще се обръща именно към Вас.
2. И двете страни трябва да печелят.
Всеки участник в една сделка трябва да усеща, че печели - това е основната концепция на добрия бизнес. Когато една от страните усеща, че вече не печели от сделката, това е знак, че бизнес отношенията скоро ще се развалят.
В крайна сметка, за да се върне и да купува отново от Вас, клиентът Ви трябва да има полза. И както се грижите за своята собствена, така трябва да се грижите за неговата.
3. Нещата са такива, каквито са.
В бизнеса има фактори, които са напълно извън контрола а предприемача. Затова той просто трябва да се научи да живее и работи с тях. Независимо колко имейла ще прати, колко връзки ще опита да ползва и как ще промени продуктите и услугите си, той не може да промени една лоша сделка или една неподходяща бизнес концепция.
Ако направите тест на определена стратегия, колкото и да я харесвате, ако е губеща, трябва да я изоставите. Ако с много любов сте създали даден продукт, но той е пазарен провал, трябва също да го изоставите. В противен случай само ще си навредите. Подгответе се да приемете дори и най-неудобните истини, защото нещата действително са такива, каквито са. И ако са точно такива, извън възможностите Ви е да ги промените. Вложете усилията си в продуктивни дейности.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 начина предприемачите да си спестят преумората
от Biznesidei.bg
12 Октомври 2021
Да управлявате собствен бизнес може да е мечтата Ви, но това не означава, че...
5 филма, които предприемачите трябва да гледат
от Biznesidei.bg
12 Юни 2020
Като предприемач винаги се нуждаете от вдъхновение и мотивация, за да развивате...
Управление на времето за предприемачи: Как?
от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...
Успелите предприемачи са винаги на работа
от Biznesidei.bg
06 Ноември 2015
Случвало ли Ви се е да опитате да се свържете с някого, само за да получите...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари