3 неща, които онлайн бизнесът да има предвид, за да се развива
996
0
13 Октомври. 2020
Успешни практики
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Успехът на един бизнес почива на много променливи, на вътрешните и на външните условия.
Това, което предприемачът може да направи, е да оптимизира вътрешните условия и да се адаптира към външните.
Когато става дума за онлайн бизнес, имайте предвид тези 3 вътрешни условия, върху които можете да въздействате и които ще Ви съдействат много, за да се развивате:
1. Добра маркетингова стратегия.
Важно е да си изясните всички основни моменти: коя е целевата Ви аудитория, какви са нейните специфики, какво я интересува, какви са нуждите ѝ, как стоките Ви отговарят на тези нужди, как се отличавате от конкурентите си и т.н. Всичко това ще Ви изясни от какви качества се нуждаят стоките Ви, за да привличат клиентите Ви, какви рекламни усилия да влагате, къде да ги влагате, в какъв вид.
2. Лице, което да асоциират с бизнеса Ви.
Пазаруването онлайн често изключва контактите лице в лице. Най-много да се получи телефонен разговор. Ценността на контактите очи в очи е, че създават доверие у клиентите. Когато знаят, че зад онлайн магазинът Ви стоят истински хора, които застават с лицата си пред тях, потребителите ще са по-склонни да Ви вярват. А така и да пазаруват. За да осъществите този контакт, можете да използвате сторитата в социалните мрежи, да организирате онлайн разговори, да правите включвания на живо във Фейсбук или Инстаграм... Всичко, което ще позволи на потребителите да се запознаят с Вас по-отблизо, ще затвърди позициите Ви на сериозен бизнес.
3. Фокус върху обслужването.
Когато клиентите са обгрижени и получават нужното им внимание, те не само остават с по-добро впечатление, но и са по-склонни да пазаруват отново. Затова е важно да работите в посока на най-доброто потребителско изживяване, което може да осигури платформата Ви. За да го постигнете, е добра идея да се допитате и до самите си клиенти посредством анкети или телефонни разговори. Не подценявайте и доброто обучаване на служителите, които се занимават с клиентите Ви.
източник: entrepreneur.com
________________________________
Изображение от: Anthony Shkraba from Pexels
________________________________
Изображение от: Anthony Shkraba from Pexels
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как сами се спъвате по пътя към бизнес успеха
от Biznesidei.bg
17 Декември 2019
За да реализирате целите си е важно от една страна да се борите за постигането им,...
Как да изградите нагласата, която ще Ви изведе към бизнес успех
от Biznesidei.bg
07 Септември 2017
Вашият успех в бизнеса зависи особено много от Вас самите. И тук съвсем не става...
3 вида инвестиции със сравнително нисък риск
от Biznesidei.bg
13 Октомври 2022
Преди да вземете решение на вложите парите си в каквото и да било, трябва да...
5 принципа на стратегията за дългосрочно инвестиране
от Biznesidei.bg
06 Октомври 2022
Без значение в какво ще вложите парите си, правите ли го дългосрочно, добра идея е...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари