Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 проблема, свързани с местоположението на бизнеса и магазините му, които се решават от минаването онлайн

от
3234 0 09 Март. 2021
Успешни практики

3 проблема, свързани с местоположението на бизнеса и магазините му, които се решават от минаването онлайн
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

В настоящите условия все повече хора работят онлайн и от разстояние.

Това, разбира се, създава известни затруднения (с координирането между екипите, например), но може да носи и позитиви.
 
Ето 3 проблема, които минаването онлайн могат да решат за една фирма:
 
1. Набирането на талантливи служители.
 
Ако държите хората Ви да работят в офис, трябва да ги търсите сред живущите в населеното място, където е офисът Ви. Или да им осигурите било квартира, било транспортни средства. При работа онлайн можете да назначите лице, живеещо на стотици километри от централата на фирмата Ви, без да се налага да правите горепосочените разходи. Да, ще се наложи да съблюдавате специфичните изисквания на Кодекса на труда за работа от разстояние, но изборът Ви ще е значително по-голям. А така ще можете да привлечете талантливи кадри, разходите по които скоро ще се изплатят.
 
2. Ограничени клиенти.
 
Когато продавате само през физически магазин, можете да разчитате само на клиенти в района, в който се намирате. Продажбите онлайн ще Ви позволят да достигнете до значително по-голям брой клиенти, с което да разширите дейността си.
 

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук


3. Разходи по поддържането на големи офис помещения.
 
Когато повечето Ви служители работят от вкъщи, не Ви трябва голям офис. А така си спестявате и големия наем, и големите режийни разходи. В настоящите условия това е удобно решение за намаляване на парите, излизащи от бизнеса, без да се прибягва до съкращаване на персонала.
 
Разбира се, горепосочените решения няма да работят за всяка фирма. Ако сте в производствената промишленост, няма как да избегнете труда на място. Но ако Ви липсва онлайн магазин, например, струва си да помислите за такъв.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: служителиклиентионлайн магазин

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за осигуряване на по-бързи плащания от клиенти

от Biznesidei.bg
26 Октомври 2021
Приходите са жизненоважни за всеки бизнес, затова ако често чакате плащания от...

GDPR за счетоводители и ТРЗ-служители - допълнено издание

от Biznesidei.bg
20 Август 2019
Регламентът за защита на личните данни е в сила вече повече от година и тревогите...

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки

от Biznesidei.bg
10 Август 2018
Съвсем не е задължително да искате голяма фирма със значителен персонал... Напълно...

Как да повишите цените без да изгубите клиенти

от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.