3-те стъпки назад, който ще дадат скорост на бизнеса Ви
5470
0
08 Декември. 2015
Успешни практики
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Понякога трябва да направите няколко стъпки назад. Но само за да се засилите. В бизнеса ситуацията е същата. Нерядко се налага да се върнете към основите на фирмата си, за да ги укрепите. За да се насочите към решаването на проблеми и да го застъпите във фирмената си култура. Това ще направи солиден Вашият бизнес план.
Как да си осигурите подходящата бизнес "засилка":
1. Започнете от проблема, не от продукта.
Напишете на един лист проблема, който се опитвате да решите. Например: "Пътуващите бизнесмени не харесват това колко им отнема да минат през летищните проверки."
Забележете, тук не става дума да напишете идеята си. Имайте предвид, че страхотните идеи са лишени от каквато и да било стойност. Големите проблеми, нуждаещи се от решения, създават устойчивия и силен бизнес.
Така че се отървете от мисленето в малки мащаби. Успешните предприемачи не се занимават с бизнес само заради парите. Те искат да направят света по-добро място. Подобен начин на мислене води до израстване и развитие.
2. Говорете със 100 души от целевата си група клиенти (без да рекламирате продуктите си).
Уредете си срещи с потенциални клиенти на Вашия бизнес. Няма нужда да събирате всички, които евентуално биха купили продуктите Ви. Тук трябва да се фокусирате върху едно: слушането. Научете какво иска аудиторията Ви. Какъв продукт ѝ е необходим? Каква цена е склонна да плати и т.н. Не забравяйте и най-важния въпрос: Защо?
3. Следете за повтарящо се поведение.
Вижте какво е поведението на клиентите Ви. Повтарящите се техни действия показват къде бизнесът Ви не се представя добре.
Представете си, че имате магазини за био козметика. Единият магазин е онлайн, другият е физически на хубава локация в центъра на града. Вие много харесвате физическия си магазин, но той няма добри резултати. Дори хората от Вашия град предпочитат да купуват онлайн. Защо? Това е въпрос, който трябва да им зададете. Може да се окаже, че нямате асортимент. Че обслужването Ви е лошо. Дори е възможно хората въобще да не знаят за магазина Ви. Имайки налице причината за поведението на клиентите, ще можете да вземете мерки.
Истината е, че "лесен бизнес" не съществува. Голям брой фирми се провалят още през първата година от съществуването си. Затова не се концентрирайте върху оперативната работа. Важно е да предлагате нещо, което хората действително искат. Да решите проблем, който имат. Да го решите така, че те да се върнат за още.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за осигуряване на по-бързи плащания от клиенти
от Biznesidei.bg
26 Октомври 2021
Приходите са жизненоважни за всеки бизнес, затова ако често чакате плащания от...
Как да повишите цените без да изгубите клиенти
от Biznesidei.bg
22 Май 2018
Качествените продукти си струват цената. Дори и тя да не е особено ниска. Ако...
4 начина да се подготвите сега, за да може бизнесът Ви да се справи с неочакваните проблеми в последствие
от Biznesidei.bg
25 Януари 2017
В началото на бизнеса си предприемачите разчитат на добрата си идея, солидното...
Защо е по-умно да продавате на корпоративни, а не на битови клиенти
от Biznesidei.bg
17 Юни 2016
Ако се питате дали да произвеждате продукти за крайни или корпоративни клиенти,...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари