4 начина да повишите продуктивността си чрез по-добро управление на времето
5229
0
03 Февруари. 2017
Успешни практики
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Очевидно няма как да създадете повече време за себе си от тези 24 часа, скоито разполагаме всички.
Въпреки това с по-разумното му управление ще съумеете да се справяте с по-голям брой задачи. За да го постигнете, следвайте тези няколко съвета:
1. Покажете, че времето Ви интересува.
Ако се държите като човек, който цени времето си, и другите ще го ценят. Затова винаги поставяйте ясни граници колко от него можете да отделите за всяка конкретна среща, разговор, обсъждане и т.н. Така ще си спестите страничните маловажни дейности, които хабят от минутите Ви излишно. Носете аурата на човек без време за губене и няма да Ви занимават с неща без особена важност.
2. Разпределете от задачите си на своя екип.
Ако сте запазили за себе си част от оперативната работа, време е да я прехвърлите на хората от оперативното ниво. Ваша работа са стратегическите задачи и никой не може да ги свърши вместо Вас. Колкото и малко работа да преразпределите, тя ще Ви освободи времеви ресурс, който ще можете да вложите в по-важни дейности.
3. Автоматизирайте максимално.
Проучете възможностите, които имате за автоматизиране на процесите във фирмата си. С въвеждането на софтуерни продукти можете да улесните не само себе си, но и екипа си. Освободеното време ще е полезно и за Вас, и за тях, защото ще Ви позволи да се съсредоточите върху по-важни дейности. Вгледайте се в повтарящите се, дори малко досадни, задачи и потърсете начин да се изпълняват на "автопилот".
4. Приоритизирайте отговорностите си.
Независимо от броя на задачите, които трябва да свършите, със сигурност сред тях се крият по-важни и по-маловажни. Определете важните си отговорности и им поставете приоритет. Подготвяйте си ежедневен списък със задачи, като почнете от най-ключовите и вървите към най-малко ключовите. Така дори в края на деня да не сте свършили всичко от списъка, основното от него все пак ще е изпълнено.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за управление на времето за фрийлансъри
от Biznesidei.bg
13 Май 2022
Да работиш за себе си със сигурност носи свобода. Но върви с важното изискване за...
Как да попречите на технологиите да понижат продуктивността Ви
от Biznesidei.bg
28 Януари 2020
Смарт устройствата, с които боравим ежедневно, могат както да улеснят живота ни,...
5 съвета за по-висока продуктивност
от Biznesidei.bg
05 Март 2019
Въпросът не е в това колко време ще работите, а колко ще свършите за времето, в...
9 трика за по-добро управление на времето
от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари