5 ключови елемента, които всеки сайт на малък бизнес трябва да има
5110
0
06 Март. 2017
Успешни практики
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Бизнесът Ви може да е малък, но е задължително да има собствен сайт, дори и ако няма да го използвате за продажба на продуктите си онлайн.
Вижте кои са 5-те най-ключови елемента, които той трябва да включва:
1. Силна основна страница
Тя ясно трябва да посочва какво представлява бизнеса Ви, заедно с:
❐ Какво предлага
❐ На кого го предлага
❐ Защо съществува
❐ Защо клиентите да се интересуват от него
Съществуват множество креативни дизайни, но оставяйки ги настрани, минимумът, който сайтът Ви трябва да съдържа, е: логото Ви, кратко описание на фирмата, меню за навигация, което да води посетителите към важните страници от сайта Ви.
Имайте предвид, че е важно сайтът Ви да е оптимизиран за търсачки.
2. Лесна навигация.
Важно е навигиращото Ви меню да е лесно за употреба и да се вижда веднага щом страницата Ви бъде отворена. Така потребителите много по-лесно ще откриват търсената от тях информация. Колкото по-бързо става това, толкова по-малко хора ще напускат сайта Ви без да го разгледат.
Когато обмисляте как да го структурирате така, че да се навигира лесно, отговорете си на следните въпроси:
❐ Какви категории продукти и/или услуги предлагате?
❐ Колко струват тези продукти и/или услуги?
❐ Къде се намира магазинът или офисът Ви? Какво е работното му време?
❐ Как клиентите могат да закупят продуктите и/или услугите Ви? Какви разплащателни възможности имат?
3. Търсачка.
Добавете я в допълнение на менюто за навигация. Тя ще помогне на потребителите да съкратят времето на откриване на нужната им информация. Освен това търсенето ще става автоматично, а не ръчно, което осигурява удобство. А за потребителите удобството е от особено значение - ако Вие не им го предложите, ще го потърсят при някой друг.
4. Достъп до помощ.
Понякога сайтът Ви няма да може да отговори на въпросите на потребителите. Или те ще се нуждаят от съдействие. Затова е важно да поставите на видимо място данните си за контакт. Обикновено адрес, телефон и имейл са напълно достатъчни, но при желание можете да добавите профилите на бизнеса си в социалните мрежи.
5. Страница с отговори на често задавани въпроси.
Колкото повече общувате с потребителите си, толкова повече повтарящи се запитвания ще събирате. За да улесните и клиентите и себе си, подгответе списък с най-честите въпроси и техните отговори и ги публикувайте на сайта си. По този начин хората, които посещават сайта Ви, по-лесно ще откриват информацията, от която се интересуват.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 вида инвестиции със сравнително нисък риск
от Biznesidei.bg
13 Октомври 2022
Преди да вземете решение на вложите парите си в каквото и да било, трябва да...
5 принципа на стратегията за дългосрочно инвестиране
от Biznesidei.bg
06 Октомври 2022
Без значение в какво ще вложите парите си, правите ли го дългосрочно, добра идея е...
4 съвета за стартиращия инвеститор
от Biznesidei.bg
15 Септември 2022
Без значениe дали зад гърба Ви стои собствен бизнес или само лични спестявания,...
3 неща, които умните инвеститори правят в момента
от Biznesidei.bg
09 Септември 2022
Настоящите икономически условия са предизвикателни пред всички. Инфлацията се...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари