5 съвета за по-висока продуктивност
8266
0
05 Март. 2019
Успешни практики
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Въпросът не е в това колко време ще работите, а колко ще свършите за времето, в което работите.
Без значение дали сте предприемачи, кандидат-предприемачи или служители - продуктивността е особено важна, защото може да Ви спести ценно време, а така и да Ви осигури по-добър баланс между работа и личен живот.
Как обаче да постигнете по-добра продуктивност? Следвайте тези няколко съвета:
1) Внимателно разпределете времето си.
Какво имаме предвид тук? Всяко едно разсейване, включително за да прочетете даден имейл или съобщение в социалните мрежи, понижава продуктивността Ви. Защото се налага да се пренастроите от една дейност за друга. Вместо да хабите времето и концентрацията си така, планирайте какво кога ще свършите, като отделите време и за дейности като проверяване на имейли и съобщения. Разбира се, ще трябва да приложите самодисциплина, но ефективността Ви на работа ще се повиши.
2) Намалете оперативките и срещите, доколкото е възможно.
Ако не сте ръководен кадър, най-вероятно ще Ви се наложи да обсъдите тази стъпка с прекия си началник. Но ако имате възможност да намалите срещите и оперативките, направете го. Провеждайте ги тогава, когато действително имате да обсъждате неща, които не могат да се обсъдят по имейл или телефон.
3) Отделете си време за почивки през работния ден.
Първото и най-важно тук - не пропускайте почивките. Всяка една от тях Ви помага да възстановите силите си и да работите по-ефективно. Дори и да става дума за 3-минутна пауза между задачите, тя ще Ви помогне да се пренастроите.
4) Организирайте работното си място.
Тук не става дума то да е изрядно почистено, а да бъде такова, че да Ви улеснява максимално. Помислете какво ползвате най-често и го сложете близо до себе си. Ако имате документи, които използвате често, оставете ги на бюрото си (стига да е възможно). В случай че се нуждаете от разчистване и реорганизация, направете ги. Изградете си навици да подреждате работното си място всяка вечер преди да си тръгнете от работа, за да го намерите в най-добрия му вид на сутринта.
Още за връзката между работното място и продуктивността четете тук >>>
Още за връзката между работното място и продуктивността четете тук >>>
5) Редуцирайте страничните разсейващи елементи.
Ако работите в "отворен" офис и непрекъснато чувате какво говорят колегите Ви/ подчинените Ви, ще Ви бъде трудно да се съсредоточите. Затова, когато имате задачи, изискващи силна концентрация, е добра идея или да се уединявате в друг офис, ако е възможно, или поне да носите слушалки, през които да си пуснете приятна музика, която не Ви разсейва.
източник: entrepreneur.com
снимка: rawpixel.com from Pexels
снимка: rawpixel.com from Pexels
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да попречите на технологиите да понижат продуктивността Ви
от Biznesidei.bg
28 Януари 2020
Смарт устройствата, с които боравим ежедневно, могат както да улеснят живота ни,...
3 начина да се настроите за справяне с досадната, но важна работа
от Biznesidei.bg
18 Април 2017
Отлагането на трудните задачи няма да Ви помогне да се справите с тях.
Без...
4 начина да повишите продуктивността си чрез по-добро управление на времето
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2017
Очевидно няма как да създадете повече време за себе си от тези 24 часа, скоито...
Успелите предприемачи са винаги на работа
от Biznesidei.bg
06 Ноември 2015
Случвало ли Ви се е да опитате да се свържете с някого, само за да получите...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари