3 горещи маркетингови тенденции, които да опитате сега
6732
0
25 Юли. 2017
Успешни стратегии
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Няма да разберете дали нещо работи за бизнеса Ви, ако не го тествате, оптимизирате и нагодите към собствената си специфична дейност.
Ако имате нужда от свежи маркетингови идеи, които да приложите на практика, вгледайте се в следните 3 тенденции, радващи се на нарастваща популярност:
1. Влиятелни личности като маркетингови агенти.
Това означава да откриете влиятелна личност в сферата, с която се занимавате, и да си съдействате с нея за популяризиране на продуктите си. Ако успеете да убедите хора, които имат добра репутация в бранша Ви, да тестват продуктите Ви и да изкажат мнение, ще спечелите много. Стига мнението да е позитивно разбира се. Този маркетинг е особено успешен, защото вдъхва доверие в предлаганата стока. Щом някой, комуто клиентите вярват, я препоръчва, и те ще я купят.
2. Видео блогове.
Особено полезни, защото позволяват да демонстрирате продуктите и услугите, които предлагате. Да ги покажете в действие и да онагледите предимствата им. Това е много по-убедително от дългите страници с обяснения, а и е много по-лесен начин за поемане на информация. Не на последно място видеата позволяват и да се свържете по-добре с потребителите си. Ако те знаят как изглеждате и кои сте, ще са по-склонни да Ви вярват.
3. Подкастове.
Точно както видеата, така и подкастовете (аудио записи с определена тематика) са по-непосредствен начин на предаване на информацията. Все повече хора предпочитат да слушат подкастове, докато отиват или се връщат от работа например, за да спестят време или да го прекарат по-ползотворно. Ако можете да предложите полезна информация, съвети, идеи на потребителите си, този формат се радва на нарастваща популярност и е добра алтернатива на статиите. Освен това може да се използва като метод за събиране на имейл адреси, които в последствие да използвате в имейлинг кампании.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Маркетингови тенденции за малкия бизнес
от Biznesidei.bg
16 Май 2016
Днешната силна конкурентност продължава да изисkва все повече и повече усилия от...
4 тенденции, които ще оформят маркетинга през 2016 г.
от Biznesidei.bg
05 Януари 2016
За маркетолозите сега е времето, в което трябва да преразгледат постиженията на...
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари