Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 горещи маркетингови тенденции, които да опитате сега

от
6732 0 25 Юли. 2017
Успешни стратегии

3 горещи маркетингови тенденции, които да опитате сега
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Няма да разберете дали нещо работи за бизнеса Ви, ако не го тествате, оптимизирате и нагодите към собствената си специфична дейност.

Ако имате нужда от свежи маркетингови идеи, които да приложите на практика, вгледайте се в следните 3 тенденции, радващи се на нарастваща популярност:
 
1. Влиятелни личности като маркетингови агенти.
 
Това означава да откриете влиятелна личност в сферата, с която се занимавате, и да си съдействате с нея за популяризиране на продуктите си. Ако успеете да убедите хора, които имат добра репутация в бранша Ви, да тестват продуктите Ви и да изкажат мнение, ще спечелите много. Стига мнението да е позитивно разбира се. Този маркетинг е особено успешен, защото вдъхва доверие в предлаганата стока. Щом някой, комуто клиентите вярват, я препоръчва, и те ще я купят.
 
2. Видео блогове.
 
Особено полезни, защото позволяват да демонстрирате продуктите и услугите, които предлагате. Да ги покажете в действие и да онагледите предимствата им. Това е много по-убедително от дългите страници с обяснения, а и е много по-лесен начин за поемане на информация. Не на последно място видеата позволяват и да се свържете по-добре с потребителите си. Ако те знаят как изглеждате и кои сте, ще са по-склонни да Ви вярват.
 
3. Подкастове.
 

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук


Точно както видеата, така и подкастовете (аудио записи с определена тематика) са по-непосредствен начин на предаване на информацията. Все повече хора предпочитат да слушат подкастове, докато отиват или се връщат от работа например, за да спестят време или да го прекарат по-ползотворно. Ако можете да предложите полезна информация, съвети, идеи на потребителите си, този формат се радва на нарастваща популярност и е добра алтернатива на статиите. Освен това може да се използва като метод за събиране на имейл адреси, които в последствие да използвате в имейлинг кампании.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: маркетинг и рекламатенденциирекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Маркетингови тенденции за малкия бизнес

от Biznesidei.bg
16 Май 2016
Днешната силна конкурентност продължава да изисkва все повече и повече усилия от...

4 тенденции, които ще оформят маркетинга през 2016 г.

от Biznesidei.bg
05 Януари 2016
За маркетолозите сега е времето, в което трябва да преразгледат постиженията на...

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.