Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 качества, които печелят доверието на клиентите

от
4358 0 10 Април. 2018
Успешни стратегии

3 качества, които печелят доверието на клиентите
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да са сигурни, че ще получат именно онова, което обещавате.

За да повторят покупката пък, е важно не просто да Ви вярват, а да са видели на практика, че го заслужавате. В крайна сметка повторната покупка е винаги повторно гласуване на доверие.
 
Как обаче да покажете на потребителите именно, че могат да Ви се доверят? Ето как:
 
1. Донесете им реална ценност.
 
Продуктите и услугите Ви действително трябва да бъдат ценни за потребителите и това да си личи още на пръв поглед. Колкото по-ясно е какво представляват стоките Ви и какво печелят клиентите от ползването им, толкова по-лесно ще реализирате продажбите си. Уверете се обаче, че не просто обещавате полезност, а действително я давате. 
 
2. Бъдете постоянни.
 
Клиентите имат нужда от сигурност, когато потребяват. За да им вдъхнете това чувство, трябва да бъдете постоянни в това, което предлагате. Качеството на продуктите Ви трябва да бъде на едно и също ниво. Това ще създаде у потребителите усещането, че знаят какво да очакват от Вас, а тази яснота носи спокойствие.
 

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


3. Бъдете прозрачни.
 
Честността също внушава спокойствие, защото елиминира опасността от измама. Ако дори в случай на грешка, предпочетете откровено да признаете, да се извините и да предложите компенсация, клиентите ще Ви имат доверие. Ако сте честни за качествата и недостатъците на продуктите си, съставките и начините им на производство, клиентите няма да имат основание да се съмняват във Вас. Обратното, ако държите да скриете нещо от потребителите, те ще загубят доверието си във Вас и ще се съмняват, дори когато всъщност им казвате истината.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: клиентипродуктимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.