3 ключови неща, които да научите за целевия си клиент
5034
0
04 Април. 2016
Успешни стратегии
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
4.75
от 2 гласа
от 2 гласа
Оценка на потребителя
Ако стартирате бизнес, най-вероятно вече сте определили целевия си клиент. Знаете възрастта, пола, местоположението му, може би дори образованието и доходите му. Но само демографските данни няма да Ви дадат пълна представа за него.
Така че какво още е редно да научите, освен основната информация?
1. Проблемите му.
Това най-вероятно е най-важната информация за клиента Ви. Няма значение колко добре познавате ценностите и интересите му, продуктът Ви няма да има успех, ако не решава даден проблем на целевия Ви клиент.
Ако не сте наясно с това, не можете да създадете и стабилна връзка с клиента си, нито да го накарате да реши, че именно Вие сте средството да реши проблема си.
2. Ценностите му.
Когато знаете за какво го е грижа, е много по-лесно да изберете маркетинговите инструменти, с които да привлечете вниманието му. Това също Ви съдейства да изградите дългосрочна връзка с клиента си и то такава, която е базирана на автентичност, на действително разбирателство.
Познавайки ценностите на целевия си клиент, можете да ги включите в бранда си, във фирмената си политика, във фирмената си култура. Това ще покаже на потребителя Ви, че може да Ви има доверие.
3. Интернет навиците му.
Кога потенциалният Ви клиент посещава сайта и страниците Ви в социалните мрежи? Как възприема и "общува" с бранда Ви? Споделя ли определен тип публикации? Търси ли специфично съдържание? Най-важното, какво го кара да направи всички необходими кликове, които да го доведат до продуктовите Ви страници? Да проследите браузър историята на клиента си, ще Ви покаже как да генерирате трафик за страниците, от които могат да се поръчат продуктите Ви.
Къде да откриете и как да използвате информация за целевия си клиент.
Налице са 2 основни начина да получите горепосочената информация. Първият, вероятно по-очевидният, е да анализирате данните, които получавате за трафика в страниците и социалните си мрежи. Facebook, например, има доста изчерпателни анализи по отношение на поведението на потребителите.
Вторият метод изисква малко повече усилия, но е и по-полезен. Той се заключава в това да разговаряте директно с целевите си клиенти и да ги помолите да отговорят на въпросите, които Ви касаят.
След като откриете ключовите качества на клиентите си, трябва да изготвите маркетингов план, който да Ви помогне да се възползвате от набраната информация в нейната цялост. А над всичко трябва да стои стратегията Ви, която да отразява имиджа на бранда Ви и всичко, което искате организацията Ви да представлява в очите на обществеността.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
4.75
of 5
- 2 гласа.
Статии
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
3 съвета за по-добра маркетингова стратегия
от Biznesidei.bg
02 Ноември 2021
Колкото по-добра е Вашата маркетингова стратегия, толкова по-добри резултати ще...
3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти
от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...
6 начина да привлечете нови клиенти
от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари