Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 начина да получите обратна връзка, с която да победите конкурентите си

от
7956 0 02 Март. 2018
Успешни стратегии

3 начина да получите обратна връзка, с която да победите конкурентите си
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Защо обратната връзка от клиентите може да Ви помогне да победите конкуренцията? Защото Ви позволява да "влезете" в главите на потребителите си и да им предложите продуктите си така, че те да не могат да им устоят.

В крайна сметка не Вие, а потребителите трябва да харесват това, което предлагате. Затова е и редно да се възползвате от впечатленията и мненията им - били те добри или лоши.
 
Как обаче да си ги осигурите? Ето няколко начина:
 
1. Привлечете хората да посетят сайта Ви и следете какво вършат.
 
Съществуват множество инструменти, с които да следите какво вършат клиентите на сайта Ви. Къде кликат, върху какво концентрират вниманието си, колко време се задържат на една или друга страница. Освен това винаги можете да ги поканите да попълнят въпросник. Друг вариант е да подберете целева група, която да разгледа и оцени сайта Ви, в замяна на някаква награда: било то тестов продукт, карта за отстъпки или дори за шанса да участва в така популярните give away акции.
 
2. Използвайте въпросници и след покупка.
 
Когато имате клиенти, вече закупили продукта Ви, осигурете си техните впечатления, като ги помолите да попълнят някакъв въпросник. Окуражете ги да Ви споделят и мнения извън посочените въпроси. Можете и на тях да предложите някакъв подарък - като ваучер за отстъпка от следваща покупка, например.
 

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


3. Свържете се с клиенти, чието преживяване при покупката от Вас е било неприятно.
 
От една страна ще им покажете, че Ви е грижа за тях. От друга ще видите слабостите и на продуктите, и на процеса по предлагането и обслужването на клиентите. Разбира се, трябва да се подготвите за евентуално емоционални разговори, но те ще са достатъчно полезни, че да си струва.
 
източник: allbusiness.com

Tags: обратна връзкапотребителиобслужване

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват

от Biznesidei.bg
13 Април 2017
Първото и най-важно нещо, когато популяризирате бизнеса си посредством...

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.