3 начина да се отличите от конкурентите си на пазара
5349
0
21 Януари. 2020
Успешни стратегии
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
За да стимулирате клиентите на купуват от Вас, трябва да привлечете вниманието им.
На конкурентния пазар това става като се отличите от останалите компании, предоставящи сходни на Вашите продукти и услуги.
Как обаче да го направите? Ето 3 начина:
1. Не подценявайте качеството.
Спомнете си за поговорката "Евтиното е скъпо." Ниската цена не е най-важното нещо. Можете да си позволите да продават по-скъпо, стига качеството Ви да е също така по-високо. Ако конкурентите Ви са се насочили към предлагане на евтини продукти, Вие се насочете към предлагането на по-висококачествени. Това от една страна ще оправдае и по-високата цена на стоките Ви. От друга страна ще Ви създаде репутация на фирма, която е по-загрижена да предлага на клиентите си продукти с по-добри характеристики и/или по-дълго полезно използване, отколкото просто да им "пробута" нискокачествена стока.
2. Клиентите очакват да изпълнявате поръчките бързо. Предложете им именно това.
Представете си, че пазарувате онлайн. Продуктът, който търсите, се предлага от 2 различни сайта, като първият доставя на следващия ден след поръчка, а вторият - след 3 дни. Как мислите, от кой сайт ще поръчате?
Бързото изпълнение на поръчките от една страна създава впечатление, че цените времето на клиентите си, от друга - че фирмата Ви е добре организирана. Освен това колкото по-малко изчаква потребителят за получаването на стоката си, толкова по-малко време има да размисли и да се откаже от поръчката си.
3. Защитата на личните данни е съществен момент.
С навлизането на GDPR регламента у нас защитата на личните данни стана много по-дискутирана и интересуваща потребителите тема. Ето защо е важно да ѝ обърнете внимание не просто от гледна точка на това да спазвате нормативните изисквания. От една страна можете да минимизирате количеството данни, което събирате за клиентите си. От друга - да въведете специални защити за тези данни, които да обясните на клиентите си, за да са спокойни, когато пазаруват при Вас. Ако пък използвате услуги на куриерски фирми, изберете такава фирма, която да гледа на защитата на данни сериозно и се запознайте с мерките ѝ. Всичко това ще покаже на потребителите, че съблюдавате техните интереси и могат да Ви имат доверие, предоставяйки Ви чувствителна информация за себе си.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 причини да шпионирате конкуренцията
от Biznesidei.bg
12 Юни 2017
Да следите конкурентите си е важно за бизнеса Ви. Не за да ги копирате. А за да...
5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво
от Biznesidei.bg
27 Юли 2016
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете...
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари