3 по-различни съвета за повече продажби
1056
0
20 Януари. 2022
Успешни стратегии
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да реализирате сделки за Вас е от първостепенно значение.
Вероятно сте срещали всякакви съвети - от това как да говорите с клиентите, през това как да изглеждат продажбените Ви канали до това каква информация да събирате и как да я обработвате, за да изясните в коя реклама да вложите и в коя - не.
Вижте обаче тези 3 съвета, които може би не сте чували досега:
1. Признайте си честно какво работи и какво не.
Дори и да харесвате много даден метод на привличане на клиенти и реализиране на продажби, ако той не е резултатен, не можете да си позволите да му отдавате повече от времето си, отколкото заслужава. Така че когато разглеждате статистиката на продажбите си, бъдете максимално акуратни в определянето на това какво работи най-добре, какво работи не толкова добре, какво въобще не работи. Така ще пренасочите времето, загубено в неефективни мерки, към ефективните.
2. Контролирайте емоциите си, когато получите отказ.
Разбираемо е да не Ви е приятно, когато клиент, на когото сте отделили много време и внимание, все пак не се реши да купи от Вас. Да се отдавате на емоциите си тук, обаче, е непродуктивно. Не бива да издавате пред клиентите неудоволствието си, защото те имат право да откажат сделката и ако усетят, че това право им се оспорва, няма да се върнат втори път при Вас. Същевременно не искате потребителите да мислят, че единственото, което Ви интересува е реализирането на продажбата, нито искате да развалите добрите отношения, които сте изградили досега - те могат да Ви помогнат да осъществите сделка в бъдеще. Освен това да се томозите ще Ви загуби време и ще повлияе негативно на мотивацията Ви. Да, сега не сте успели с този клиент, но ако все пак сте работили, за да му оставите добро впечатление, в последствие ще сте свободни отново да опитате да го убедите да купи.
3. Съхранявайте позитивизма си.
Продажбите не са лесна работа. Както всичко останало, и те си имат пикове и спадове. Когато се окажете в ситуация на спад, не бързайте да се отчайвате и да се самозаклеймявате като лош продавач. Напротив, търсете нови варианти, които да опитате. Вгледайте се в аналогични минали периоди, за да откриете какво Ви е извело от тях. Вместо да се тревожите, въоръжете се с търпение и работете за промяна на ситуацията.
източник: allbusiness.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците
от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване.
За да се подготвите и да...
3 насоки, които да подобрят продажбите Ви
от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...
3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти
от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари