3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти
4006
0
31 Август. 2018
Успешни стратегии
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за различни рекламни канали - сайтове, социални мрежи, дори телевизия и печат.
Причината за това е ясна - те помагат в убеждаването на клиентите да направят покупка.
Защо обаче? Ето 3 причини за това:
1. Силата на препоръката.
Когато видим, че някой е доволен от даден продукт и би го ползвал отново, това подчертава позитивните качества на продукта и ни стимулира и ние да го купим. Или най-малкото ни кара да полюбопитстваме за него. Чуждите впечатления ни съдействат да се отървем от усещането за риск, което съпътства покупките.
2. Демонстрация на прозрачност.
Впечатленията от клиентите са инструмент, който демонстрира какво действително върши един продукт, дали е толкова полезен, колкото твърди рекламата му, дали си заслужава да дадеш пари за него. При товa тези впечатления не идват от самия производител, а от потребител, който е външно лице и няма интереси, свързани с печалбата от продукта. Затова и може да се разчита, че впечатленията му отговарят на действителността.
3. Съпричастност към общността.
Хората имат нужда да бъдат част от дадена общост. Затова и, купувайки даден продукт, който се харесва на определена общост, те стават част от общността, асоциират се с нея. Да речем, че предлагате наръчници с експертни решения за счетоводство. Колкото повече потенциалните Ви клиенти четат мненията на потребители, които са избегнали глоби заради Вашите наръчници, толкова по-стимулирани ще са да си ги купят. Защото и те ще искат да са част от счетоводителите, спестили си глоби.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти
от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...
6 начина да привлечете нови клиенти
от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...
3 качества, които печелят доверието на клиентите
от Biznesidei.bg
10 Април 2018
За да потребяват Вашите продукти, клиентите трябва да Ви вярват. Иначе казано да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари