3 съвета за опитване на нови маркетингови техники
4407
0
09 Март. 2017
Успешни стратегии
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Лесно е да поддържаме рутинните методи за реклама - вече ги познаваме и знаем доколко работят. Лесно е да продължим да правим това, което винаги сме правили в маркетинга.
Проблемът тук е, че той не е статичен, клиентите също не са. Затова, за да ги печелите отново и отново и да привличате нови сред тях, трябва също да се променяте, да тествате нови подходи, да излизате от комфортната си зона. Защото по самата си природа добрият маркетинг е динамичният, гъвкавият, адаптиращият се към промените на пазара.
За да се съобразите с това и да разнообразите маркетинговата си стратегия, можете да направите следното:
1. Говорете с клиентите си.
Добрият маркетинг започва и свършва с клиентите, а повечето предприемачи не разговарят с тях достатъчно. Животът на всеки потребител се променя непрекъснато и Вие трябва да не изоставате. Ако имате прекалено много потребители, за да говорите с всеки по отделно, определете няколко фокус групи и организирайте анкета сред тях. Каквото научите от анкетата, ще Ви помогне да адаптирате маркетинговата си стратегия към изискванията на клиентите си.
2. Опитайте нови рекламни канали.
Винаги има нови начини да достигнете клиентите. Със сигурност има такива, които не ползвате или дори не познавате. Единственият начин да ги опознаете е да направите проучване за тях и да започнете да ги прилагате. Вижте какво са правили другите фирми в тези канали и се поучете от опита им. Имате възможност дори да приложите по-добрите стратегии и да видите доколко ще проработят за Вас.
3. Създайте нови типове съдържание.
Необходимо е постоянно да публикувате ново съдържание в социалните мрежи, за да поддържате интереса на аудиторията си. Да, изтощително е, но е особено важно. Освен това потребителите се нуждаят от динамика на съдържанието, за да поддържа то интереса им. Затова експериментирайте с нови типове съдържание: ако до момента сте публикували единствено текст, опитайте с видеа или инфографики, дори подкастове. Разгледайте възможностите и изберете най-добрата, съобразно продуктите и услугите, които предлагате.
Още по темата: 6 стъпки, които да предприемете, за да продавате повече
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти
от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...
6 начина да привлечете нови клиенти
от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...
3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти
от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари