Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 съвета за по-добра маркетингова стратегия

от
1033 0 02 Ноември. 2021
Успешни стратегии

3 съвета за по-добра маркетингова стратегия
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Колкото по-добра е Вашата маркетингова стратегия, толкова по-добри резултати ще бележат продуктите Ви на пазара.

Какво обаче да направите, за да я изготвите така, че да Ви донесе значителни позитиви?
 
Ето няколко съвета:
 
1. Не я разработвайте самостоятелно.
 
Включете всички свои служители и колеги, които могат да Ви съдействат по разработката ѝ. В крайна сметка няколко глави мислят по-добре от една. Производственият екип познава продукта до най-малки подробности, екипът, който разработва рекламите, ще предложи конкретни оферти, отделът по обслужване на клиенти може да сподели препоръки и мнения от потребители, които да са полезни, и т.н. и т.н.
 
2. Целете се в конкретната аудитория.
 
Трябва да знаете на кого предлагате, за да му предложите точно това, което иска, и то по подходящ начин. Същевременно трябва да сте наясно къде се намират целевите клиенти, за да рекламирате именно там. Колкото по-подробен и ясен профил имате на аудиторията си, толкова по-добре насочени ще са маркетинговите Ви усилия.
 

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук


3. Определете каква и къде ще покажете.
 
Изяснете си какво искате да кажете на клиентите, как ще го визуализирате и къде ще го споделите на тяхно внимание. Всяка една реклама се явява нещо като история, която разказвате на целевите потребители, така че е важно внимателно да подберете посланието си. Ако предлагате зимни обувки например, решете на какво ще заложите - на това колко са удобни; на това колко са сигурни на лед и сняг; на това, че не пренебрегват нито красивия дизайн, нито нуждата от топла подплата... Изберете ли посланието си, ще можете да решите как да го покажете и в образи, с които да го предадете най-директно и ясно. После трябва да изберете и къде да го разпространите: в социални мрежи, телевизионни реклами, имейлинг кампании и т.н.
 
източник: entrepreneur.com
 
__________________________________________
 
изображение от: Myriam Jessier on Unsplash
 

Tags: маркетингова стратегияпотребителимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват

от Biznesidei.bg
13 Април 2017
Първото и най-важно нещо, когато популяризирате бизнеса си посредством...

4 причини първата Ви маркетингова стратегия да не работи

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2016
Ако сте подготвяли маркетингова стратегия, вече сте крачка пред много от колегите...

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.