3 стратегии за увеличаване на цените
6467
0
29 Октомври. 2015
Успешни стратегии
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Защо един бизнес губи пари и запада? Основната причина за провала е много проста - цените са твърде ниски. Фирмите не продават продуктите си с достатъчно високи цени и така получават по-малки печалби от необходимите им.
Освен ако нямате много ускорени продажби, не трябва да поддържате цените на възможно най-ниското ниво. Няма да спечелите повече клиенти, като рекламирате бизнеса си като силно конкурентен в ценово отношение.
Да се опитвате да се изравните с останалите или да продавате по-евтино от тях, е самоубийствена мисия, не бизнес практика. Фирмата Ви се нуждае от това да повиши печалбите, за да се разширява и да обслужва качествено клиентите. Цената има значение и затова трябва да увеличите своята.
Няма фирма, която не може да увеличи цените си, ако следва тези съвети:
1. Просто покачете цените. Нямате нужда от друга причина, за да го направите. Просто го направете. Опитайте да ги увеличите, дори и с малко и да видите дали нещата могат да се запазят в това статукво. Ако се притеснявате да увеличавате цените, изгответе пакети от продукти, които естествено ще се продават по-скъпо, с оглед да имате повече приходи.
2. Магията на алтернативите. Възможностите за избор позволяват на купувачите да се ориентират защо цената е такава. Когато покажете стойността на продукт или услуга, винаги предлагайте алтернативни продукти или услуги, което да помогне на клиентите да направят сравнение. Предлагайте и по-скъпи, и по-евтини продукти винаги, когато правите оферта.
3. Ценови списък. Организирайте услугите си в списък така, че да започнете от най-скъпите и да завършите с най-евтините. Хората вярват по-вече на това, което виждат, отколкото на това, което чуват. Противно на разпространеното вярване, да продавате продуктите или услугите си на ниски цени няма да направи клиентите по-щастливи или лоялни. Тези сред тях, които обикновено Ви костват най-големи проблеми, са именно онези, които плащат най-малко.
Тези три стратегии работят, независимо от това какво продавате: дали ще са продукти от първа необходимост, луксозни стоки или често потребявани услуги.
Ние действително получаваме това, за което плащаме, затова трябва да продавате стойност и да предоставяте страхотни услуги, за да създадете такава асоциация за своите оферти. Хората винаги ще плащат повече за нещо, което обичат и което решава техен проблем. Никога не се страхувайте да увеличите цената.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари