4 инвестиции, които стартиращите предприемачи трябва да направят през тази година
5762
0
14 Април. 2016
Успешни стратегии
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Всяка една инвестиция, която правят стартиращите фирми, може да ги доведе или до успех, или до провал. Така че, ако решите да инвестирате, трябва внимателно да изберете това, за което ще харчите парите си.
Запознайте се с тези 4 дейности, в които си струва да направите вложение, с оглед бизнесът Ви да се развива:
1. "Правилото на 200-те".
Правилото на 200-те се заключава в следното: трябва да достигате до поне 200 души потенциални клиенти - независимо дали лично, по телефона или по имейла. Иначе казано - трябва да се свързвате с по 10 души през всеки работен ден.
По този начин Вие изграждате клиентската си база и, вместо да чакате хората да Ви намерят и да се свържат с Вас, Вие се представяте и позволявате на клиентите да имат предвид продуктите и услугите Ви.
След като успеете да достигнете тези 200 души през изминалия месец, можете да започнете да рекламирате и да ги мотивирате да потребяват продуктите Ви.
2. Качествено онлайн присъствие.
Качественото онлайн присъствие е най-важната инвестиция, която ще направите през тази година. Имайте предвид:
- всеки месец в Google се правят 59 милиарда търсения;
- 44% от купуващите онлайн започват процеса по купуване именно чрез търсачките;
- 59% от потребителите ползват Google ежемесечно, за да открият информация за местния бизнес;
- 61% от Интернет потребителите използват търсачки, за да проучват продукти.
Това показва колко често клиентите предпочитат онлайн покупките вместо класическите. Те обаче потребяват от сайтове, които се откриват лесно от търсачките. Именно поради тази причина трябва да се работи по качественото представяне на фирмата в Интернет и по добрата оптимизация за Интернет търсачки. Един от най-добрите варианти е да започнете да списвате блог успоредно с развитието на сайта си. Използвайте блога, за да представите продуктите си на клиентите и да демонстрирате познанията си за сферата, в която оперирате.
3. Конструктивно мислене.
В забързаното ежедневие става все по-трудно да отделите време за качествено конструктивно мислене. Независимо от това, трябва да обмисляте внимателно развитието на бизнеса си, конкурирането си със своите съперници на пазара, как да разширите клиентската си база, как да решите настоящите си проблеми и т.н.
Инвестирайте време в креативно мислене и си създайте навик за това.
Може да изгубите минути или часове, но резултатите, които ще постигнете, ще бъдат чувствително по-високи и ще Ви спестят много стрес, защото ще Ви съдействат да си изясните ситуацията и да вземете качествени решения.
4. Какво кара конкурентите Ви да се задържат на пазара.
Всички фирми, които тепърва стартират дейността си, стриктно следват стратегиите, които ще им съдействат да се разраснат бързо. Инвестирайте времето, енергията и парите си да откриете какво прави бързо развиващите се фирми такива.
Проучете мисията им: Каква е глобалната им цел? С какво се различава от Вашата? Какво съперниците Ви желаят да постигнат?
Запознайте се с маркетинговата и продуктовата им стратегия: Какви стъпки предприемат, за да разработят водещите си продукти, които постигат високи продажби? Как можете да адаптирате тези стратегии към своя бизнес?
Проучете стратегията им за привличане на клиенти: Опитайте да идентифицирате какви канали на комуникация използват конкурентите Ви, за да спечелят толкова много потребители. Дали тези канали са ефективни? Колко пъти конкурентите Ви са промени методиката, с чието съдействие привличат клиентите?
Да, това звучи почти като шпиониране. Но правилото е просто: не позволявайте на останалите играчи на пазара да Ви изненадат.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари