4 начина за стартъп фирмите да се популяризират евтино
8385
0
09 Декември. 2016
Успешни стратегии
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Стартиращият бизнес рядко се отличава с голям бюджет. Ето защо разходването му трябва да бъде внимателно планирано и калкулирано.
Разбира се, няма как да се пренебрегне факта, че колкото по-голямо е капиталовложението, толкова по-добри ще са резултатите при един добър маркетинг. Ако все пак имате ограничени средства, можете да се доверите на работещите методи за популяризация, които не струват толкова много.
А именно:
1. Поставете приоритет върху уникалността, а не върху харченето.
За да пробиете на пазара не Ви трябва толкова голям маркетингов бюджет, колкото продукт или услуга, които решават клиентските проблеми по ефективен начин. И то толкова ефективен, че да се справя по-добре от другите подобни продукти на пазара. Ако това, което предлагате, е по-добро от всичките си конкуренти, със сигурност ще се отличи. Още по-голямо ще е това отличаване, ако продуктът Ви решава проблемите по уникален начин или предлага други специфични само за него характеристики и функции, особено полезни за потребителите.
2. Изяснете максимално целевата аудитория.
Не стреляйте на посоки. Колкото по-добре познавате целевия си клиент, толкова по-добре ще му предлагате. Определете всичките му характеристики, "надникнете" в главата му, опознайте тревогите му. Маркетингът в крайна сметка използва известна доза психология. Ако успеете да покажете на потребителите си, че ги разбирате и сте наясно пред какво са изправени, ще ги убедите, че именно Вие знаете как да им помогнете. Още повече, че когато рекламирате на правилната аудитория, не хвърляте средства на вятъра в опит да привлечете клиенти, които по принцип не се интересуват от продукта Ви.
3. Привлечете онлайн колаборатори и позитивни впечатления.
За новия продукт е много полезно да разполага с добрите впечатления на лица, влиятелни в конкретната индустрия. Затова е важно да привлечете на своя страна хора, които вече за изградили позитивна репутация и могат да препоръчат това, което предлагате. По този начин ще убедите клиентите, че продуктите и услугите Ви действително носят онова, което обещават.
4. Доверете се на силата на социалните мрежи.
От една страна полезното при тях е, че са безплатни, от друга - че могат да Ви съдействат да съберете значителна аудитория от хора, които действително се интересуват от продуктите и услугите Ви. Още повече, че в днешно време липсата на профили в социалните мрежи се счита за проява на непрофесионализъм. Осъществяването на контакти с потенциалните потребители и предлагането на качествено съдържание са две много силни маркетингови оръжия. От една страна ще опознаете още по-добре клиентите, от друга - ще им демонстрирате още по-ясно, че сте специалисти в решаването именно на техния проблем.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари