4 типа клиенти, които развиващият се бизнес не може да си позволи да има
5145
0
26 Юли. 2017
Успешни стратегии
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Всички сме свикнали със сентенцията, че клиентът винаги е прав. Важно е обаче фирмите внимателно да си избират клиентите, защото има такива, които вместо печалби носят загуби.
Те са особено вредни за развиващия се бизнес. Ако Вашият е такъв, избягвайте следните видове потребители, които повече ще Ви навредят, отколкото помогнат:
1. Тормозещият Ви.
Той смята, че е най-важният човек за Вашия бизнес. При най-малкия проблем иска да говори с мениджър или дори със собственика. Държи се грубо, крещи и изисква обезщетение, дори когато проблемът му може да бъде решен бързо и лесно. Ако изискванията му не бъдат удовлетворени, заплашва със съд. Тези клиенти не само губят времето Ви, но и вредят на морала на служителите. Имайки предвид колко важни са добрите служители за фирмата, по-добре да се лишите от тормозещият Ви клиент.
2. Хабящият времето Ви.
Да обърнете внимание на клиентите си е важно. Но трябва да става в разумни граници. Ако имате клиенти, които не поръчват големи количества, но Ви губят времето така, сякаш го правят, по-добре да се лишите от тях. Времето също струва пари и трябва да цените своето. Потребители, които непрекъснато звънят, разпитват с часове преди да се решат да купят или в последствие държат на непрекъсната поддръжка, не си струват усилията.
3. Пазарящият се за всичко.
Клиентът, който винаги се опитва да плати по-ниска цена от определената, не иска да купи продукта Ви. Той просто иска да се пазари и единственото, което го радва, е успехът в намаляването на цената. Ако той не уважава труда и разходите Ви и непрекъснато иска отстъпка, просто спрете да се занимавате с него.
4. Оплакващият се онлайн.
Той никога не изразява недоволството си очи в очи. Но винаги критикува в онлайн пространството. Вместо да се обърне към Вас за разрешаване на проблема му, той го споделя в социалните мрежи и подронва репутацията Ви. Подобно отношение е неетично, да не говорим колко Ви вреди. Лишете се от тези клиенти, защото загубите от тях значително надхвърлят печалбите.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти
от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...
6 начина да привлечете нови клиенти
от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...
3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти
от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари