Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват

от
4377 0 13 Април. 2017
Успешни стратегии

5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Първото и най-важно нещо, когато популяризирате бизнеса си посредством съдържание, е да подберете правилния вид. Този, който ще допадне на аудиторията Ви, ще я заинтересова и ангажира.

Независимо дали става дума за статии, анализи, въпроси и отговори, инфографики, подкастове, видеа... Каквото и да предлагате, потребителите трябва да могат да му се доверят. 
 
Как обаче да им внушите това доверие:
 
1. Ограничете хвалбите.
 
Вместо да обяснявате колко перфектни са продуктите и услугите Ви, покажете го. Отстранете всички пресилени епитети от публикациите си, концентрирайте се върху фактите, върху проверимите качества. Всичко, което не може да бъде доказано с проста логика или за което липсват доказателства, трябва да отсъства от съдържанието Ви.
 
2. Винаги се стремете да предложите нещо ценно на аудиторията си и да я научите на нещо ново.
 
Съдържанието, което публикувате, трябва да има стойност и значение за потребителите, да ги научи на нещо. Не се концентрирайте върху това какво Вие искате да прочетете, а адаптирайте публикациите си за хората, които се стараете да привлечете. Вместо да продавате продуктите си, споделяйте идеи и съвети.
 

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук


3. Говорете за истински проблеми, без да демонстрирате превъзходство.
 
Затрудненията на Вашите потребители може да не са налице при Вас, но това не бива да ги омаловажава във Вашите очи. Дори и да става дума за проблеми, чието решение смятате просто, по-добре дайте съвет, отколкото да демонстрирате превъзходството на знанията и интелекта си. Със сигурност има сфери, в които Вие имате минимални знания и бихте били в незавидно положение. Стремете се да помагате, не да поучавате.
 
4. Отдайте се на постоянство.
 
Ако решите да правите публикации всяка седмица, правете ги. Ако ги правите ежедневно, не пропускайте без да имате добро оправдание. Постоянството и предвидимостта карат потребителите да се чувстват удобно. 
 
5. Използвайте подходящите канали на дистрибуция, не просто тези, които харесвате.
 
Правилните канали на дистрибуция определят тона на публикацията Ви. Няма как да публикувате качествено съдържание в сайт със съмнителна репутация. Или пък особено важна новина в канал за комуникация, който хората с интерес към новината не посещават. Поставяйте се на мястото на аудиторията си. Нейното мнение, а не Вашето, определя къде публикациите Ви ще имат най-голяма четивност и ще будят най-голямо доверие.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетинг и рекламапубликациисъдържание

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 знака, че съдържанието Ви е качествено

от Biznesidei.bg
16 Юни 2020
Маркетингът на съдържанието е сред инструментите, които могат да съдействат...

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.