Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 нови стратегии за новата година

от
6444 0 21 Декември. 2015
Успешни стратегии

5 нови стратегии за новата година
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Краят на 2015 г. наближава, а с нея идва времето да преразгледаме постиженията от изминалата година и да определим целите за следващата.

Запознайте се с поместените по-долу 5 нови стратегии, чието прилагане през 2016 г. да обмислите:
 
1. Използвайте по-малко маркетинг.
 
Вероятно горното изречение Ви стряска. То обаче не значи да се откажете от маркетинга си. Напротив, означава да прилагате по-фокусирани и стратегически маркетингови усилия, за да получите по-големи резултати при същия бюджет.
 
Това означава да намалите маркетинговите си усилия на места, където всъщност целевите Ви клиенти липсват. Заедно с това трябва да насочите усилията си именно там, където се намират клиентите Ви.
 
2. Фокусирайте се върху "абонираните".
 
Практически това означава да се концентрирате върху клиентите, които купуват отново и отново. Върху почитателите на Фейсбук страницата, които харесват и разпространяват публикациите Ви. Върху хората, които четат блога Ви при всяка нова публикация. 
 
Старайте се да увеличавате броя на "абонираните", на онези от потребителите, които се връщат при Вас. Опознайте ги максимално и им предлагайте онова, което искат. Търсете нови и нови начини да ги ангажирате и реангажирате. Вземете всички мерки да превърнете инцидентните клиенти, в "абонирани".

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук


 
3. Увеличете разпространението.
 
Може да имате страхотни продукти или съдържание, но ако не ги разпространявате добре, те няма да дадат целените резултати. Фокусирайте се върху това да дистрибутирате на аудитория, която има интерес от продуктите, услугите, статиите Ви. 
 
Открили веднъж къде е аудиторията Ви, концентрирайте рекламата си там. Съвсем не е задължително да плащате големи суми за рекламни съобщения. Възможностите за безплатна реклама също за много, най-вече в социалните мрежи, които са все по-популярен източник на безплатно популяризиране.
 
4. Синхронизирайте усилията си.
 
Определете къде са концентрирани онлайн маркетинговите Ви усилия: в сайта Ви, във Facebook страницата Ви, в Instagram, в Youtube, в блог, в имейлинг кампании и т.н. Вгледайте се в списъка. Дали всички те са синхронизирани за предаване на едно и също послание? Всички ли имат логото на фирмата Ви? Всички ли показват правдиво фирмената Ви култура? Използват ли работещи маркетингови методи и т.н.?
 
Ако да, продължавайте в същия дух. Ако не, запитайте се дали трябва да влагате всички тези усилия или те разсейват вниманието Ви от по-важните неща. Също проучете как да приведете всичките си публикации в тези различни канали в унисон. В противен случай хората няма да разпознават, че фирмата Ви стои зад тях.
 
5. Влезте в ерата на смартфоните.
 
Без оправдания и действително. Всичките Ви сайтове и страници трябва да могат да се четат лесно и без проблеми от мобилни устройства. Все повече и повече хора предпочитат смартфоните си пред компютрите. Ако сайтовете Ви не са пригодени за четене от смартфон, ще загубите немалко клиенти.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетинг и рекламарекламиранепопуляризиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.