5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво
7286
0
27 Юли. 2016
Успешни стратегии
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 2 гласа
от 2 гласа
Оценка на потребителя
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете предлагането на своя продукт. Още повече, че това помага да стартирате продажбите, съобразявайки се с мащабите на дейността си.
Ето още няколко предимства, от които можете да се възползвате:
1. Магазините обичат да работят с месни доставчици.
В повечето случаи причината е чисто прагматична. Колкото по-отдалечен е един доставчик от търговеца, предлагащ стоките му, толкова по-големи са разходите за доставка. Предлагането на месни продукти спестява и от цената на доставката, и от времето, необходимо за довеждане на продуктите до лавиците на магазина. Така че и спешните поръчки са значително улеснени.
2. Местните хора и туристите обичат да купуват продукти, произведени от местни хора.
Колкото и да не Ви се вярва, хората усещат задоволство при потребяването на стоки, произведени в техния район. Туристите от своя страна искат да опитат характерни продукти, които са произведени на мястото, което посещават. Маркетингът Ви трябва да е ориентиран към точно тази психологическа особеност на клиентите Ви и да гъделичка гордостта им на местно население или туристическото им любопитство.
3. Можете да откриете дали клиентите харесват продукта Ви.
Колкото по-близо сте до аудиторията си, толкова по-лесно ще я опознаете. Ако продавате в магазина на съседната улица, можете да отидете в него и лично да предлагате продуктите си и да разговаряте с клиентите си. Можете да ги анкетирате на място. Търговецът пък от своя стана може да Ви посочи честота на поръчките, демография на клиентите и т.н. Колкото по-богата информация получавате, толкова по-добре ще се ориентирате в пазара.
4. Можете да тествате продуктите си на местния пазар, преди да разширите бизнеса си и другаде.
Тук можете лесно да експериментирате с оферти, цени и маркетингови стратегии. Тези тестове ще Ви улеснят при селектирането на метод за излизане на новите пазари и за подбирането на подходящите стратегии за рекламиране. Освен това ще имате възможност да наберете средства, които впоследствие да вложите в разширяването на дейността.
5. Местният магазин е първата Ви стъпка към голямата дистрибуция.
За да увеличите шансовете си за успех в национален план, трябва да генерирате поръчки, приходи, опит и маркетингови данни. На новите пазари в последствие ще можете да рекламирате продуктите си като "особено успешни в магзини като Вашия", включително като посочите числови даннни, които винаги са по-убедителни. По този начин ще покажете на клиентите си от новия пазар, че им предлагате вече изпробван продукт, на който могат да се доверят.
Още по темата: Маркетингови тенденции за малкия бизнес
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 2 гласа.
Статии
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари