Бъдете свой собствен клиент преди да изведете нов продукт на пазара
4055
0
17 Септември. 2019
Успешни стратегии
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
За да предложите нещо ценно на аудиторията си, трябва да я познавате. А за да ѝ го предложите по най-добрия и полезен начин, трябва да познавате и него.
Иначе казано, когато извеждате продукт на пазара, важно е да сте напълно запознати с качествата и функциите му. Това, естествено, ще Ви помогне да прогнозирате шансовете му за успех.
За целта можете да направите следните 2 неща:
1. Бъдете своя собствен първи клиент.
Имате ли нов продукт, който искате да изведете на пазара, тествайте го първо Вие самите. Вижте как работи. Ползвайте го в по-дългосрочен план. Определете какво харесвате в него най-много, какво не Вие допаднало, къде има пропуски, какво е излишно. Всички тези въпроси ще Ви помогнат да усъвършенствате продукта си още преди да го пуснете за продажба. С това ще увеличите шансовете му за успех значително. А и ще го опознаете в дълбочина, което ще направи рекламирането му много по-лесно.
2. След това тествайте сред близки и приятели.
Подберете сред близките си хора такива, които биха искали да тестват Вашия нов продукт. Такива, които имат нужда от него и биха се наредили сред целевите Ви клиенти. Помолете ги да ползват продукта Ви за определен срок (да речем 2-3 седмици) и да Ви споделят мнения и впечатления. Важно е да изберете хора, които ще бъдат максимално честни с Вас и да обърнете специално внимание на мнението им. Вслушайте се в съветите и забележките им, за да подобрите продукта си още повече преди да го пуснете на пазара.
Разбира се, няма как да имате съвършени стоки, колкото и да ги тествате. Ограничения винаги ще има - в разходите за производство, в технологиите и т.н. и т.н. Важното в случая е да достигнете добро стартово ниво, защото то ще повиши шансовете Ви за успех.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари