Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да изберете най-доброто домейн име за бизнеса си

от
3379 0 25 Февруари. 2020
Успешни стратегии

Как да изберете най-доброто домейн име за бизнеса си
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Изборът на подходящо и уникално домейн име е важна част от онлайн маркетинга Ви. То следва да се отличава от конкурентните и да бъде лесно за запомняне, за да могат клиентите да Ви откриват онлайн без затруднения.

Вашият домейн още трябва да отразява стоките и услугите, които предлагате. 
 
Как обаче да го изберете така, че да "хваща" вниманието и да е отличителен? Ето няколко съвета:
 
1. Не избирайте сложен домейн.
 
Клиентите искат да намират бързо това, което търсят. Колкото по-сложно е домейн името Ви, толкова по-бавно и трудно ще е на клиентите да го изпишат. По-добре да заложите на такова, което е кратко и при което няма особено място за грешки в правописа.
 
2. Използвайте често срещани ключови думи.
 
Трябва да имате предвид оптимизацията за търсачки, когато избирате домейна си. Вгледайте се в ключовите думи, характеризиращи бизнеса Ви. Проверете колко често се търсят като използвате инструмента на Google за ключови думи. Това ще Ви помогне да подберете такова домейн име, което хем ще има потенциал за генериране на трафик, хем ще отговаря на дейността Ви.
 

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук


3. Уверете се, че е в унисон с бизнеса Ви.
 
Домейнът Ви трябва да отразява това, което предлагате. По този начин ще е много по-лесно стоките и услугите Ви да се асоциират с него. Разбира се, трябва да помислите за такъв домейн, който няма да ограничи бъдещите Ви планове за развитие на дейността. Иначе казано, изборът Ви трябва да падне върху такова име, което хем ще подсказва с какво се занимавате, хем ще бъде достатъчно общо, за да не Ви концентрира само върху една единствена дейност. Така ако решите да предлагате и друг вид продукти и услуги, ще имате тази възможност без да сменяте домейна си.
 
4. Съвсем не е необходимо да е ".com" или ".bg".
 
Тези са най-популярните и разпространени разширения у нас. Въпреки това, съществуват достатъчно други, които да използвате: ".net", ".org" и т.н. Изборът на различно от обичайните разширения няма да попречи на оптимизацията Ви за търсачки. Стига, разбира се, да подберете такова домейн име, което да включва подходящите ключови думи.
 
източник: entrepreneur.com 
 

Tags: домейн имеоптимизация за търсачкидомейн

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.