Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да се справяте с конкурентите

от
3661 0 05 Декември. 2016
Успешни стратегии

Как да се справяте с конкурентите
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Хенри Форд е казал, че конкурентът, от когото следва да се страхувате, е този, който не се интересува от Вас, а работи за това да подобрява своя бизнес непрекъснато.

Колкото по-ефективен и популярен е един бизнес, толкова повече от конкурентите му ще се опитват да подкопават позициите му, като споделят негативна информация за него. Но това, че конкурентите атакуват "в гръб" означава само едно: че конкретният бизнес е заел челни позиции пред своите съперници на пазара.
 
Успехът на бизнеса не се заключава в конкурирането, а в непрекъснатото подобряване на качеството и функционалността на продуктите и услугите, които предлагате. Това представлява постоянен процес, по който се работи непрекъснато и който не може да бъде финализиран. 
 
В случай че непрекъснато се трудите по подобряване на бизнес модела си, на продукта си, на фирмената си култура и на екипа си, ще подобрите и своята позиция на пазара. 
 
За тази цел е важно да се фокусирате върху фундаменталните данни за бизнеса си. Необходимо е не просто да ги познавате, но и да сте наясно каква информация за състоянието на фирмата Ви дават. Един подобен тип данни са тези за клиентите - важно е да се информирате ежедневно или ежеседмично за броя на своите потребители.
Важен момент е да култивирате постоянство в бизнеса си. Комуникирайте непрекъснато ключовите си цели с аудиторията и предлагате услугите и продуктите си с минимум същото качество, с каквото сте ги предложили по-рано.
 
С други думи - вместо да се вманиачавате по конкурентите, концентрирайте се върху подобряването на своята собствена фирма. Няма значение и какво казват за Вас съперниците Ви на пазара. Ако Вие предоставяте качествени продукти и услуги и показвате постоянство в запазването на това качество, никой от конкурентите Ви няма да успее да подкопае репутацията Ви.


Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук


 
източник: entrepreneur.com

Tags: бизнес конкуренцияпродуктимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво

от Biznesidei.bg
27 Юли 2016
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете...

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.