Как да се справяте с конкурентите
3661
0
05 Декември. 2016
Успешни стратегии
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Хенри Форд е казал, че конкурентът, от когото следва да се страхувате, е този, който не се интересува от Вас, а работи за това да подобрява своя бизнес непрекъснато.
Колкото по-ефективен и популярен е един бизнес, толкова повече от конкурентите му ще се опитват да подкопават позициите му, като споделят негативна информация за него. Но това, че конкурентите атакуват "в гръб" означава само едно: че конкретният бизнес е заел челни позиции пред своите съперници на пазара.
Успехът на бизнеса не се заключава в конкурирането, а в непрекъснатото подобряване на качеството и функционалността на продуктите и услугите, които предлагате. Това представлява постоянен процес, по който се работи непрекъснато и който не може да бъде финализиран.
В случай че непрекъснато се трудите по подобряване на бизнес модела си, на продукта си, на фирмената си култура и на екипа си, ще подобрите и своята позиция на пазара.
За тази цел е важно да се фокусирате върху фундаменталните данни за бизнеса си. Необходимо е не просто да ги познавате, но и да сте наясно каква информация за състоянието на фирмата Ви дават. Един подобен тип данни са тези за клиентите - важно е да се информирате ежедневно или ежеседмично за броя на своите потребители.
Важен момент е да култивирате постоянство в бизнеса си. Комуникирайте непрекъснато ключовите си цели с аудиторията и предлагате услугите и продуктите си с минимум същото качество, с каквото сте ги предложили по-рано.
С други думи - вместо да се вманиачавате по конкурентите, концентрирайте се върху подобряването на своята собствена фирма. Няма значение и какво казват за Вас съперниците Ви на пазара. Ако Вие предоставяте качествени продукти и услуги и показвате постоянство в запазването на това качество, никой от конкурентите Ви няма да успее да подкопае репутацията Ви.
Още по темата: 3 съвета за проучване на съперниците
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво
от Biznesidei.bg
27 Юли 2016
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете...
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари