Как да влияете на избора на клиентите си
18549
0
15 Август. 2017
Успешни стратегии
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Как да стимулирате клиентите да купуват повече от Вас?
Това е сред най-важните маркетингови въпроси, на който ще отговаряте непрекъснато, докато управлявате бизнеса си. Освен на високото качество на продукта си и на добрата популяризация, можете да разчитате и на психологията. И по-конкретно на:
1. Реципрочност.
Хората са склонни да връщат услуги и жестове на внимание. Можете да стимулирате клиентите си да направят поръчки, като предварително им предложите отстъпки или безплатни мостри.
2. Отдаденост.
След като някой веднъж се е ангажрал с нещо, е много вероятно да се придържа към него. Вашите потребители, веднъж привлечени и спечелени от продукта Ви, най-вероятно ще се върнат за още. Ето защо трябва да работите именно за това да им създадете навик и ангажимент към това, което предлагате.
3. Стаден инстинкт.
Всички знаем, че човекът е социално животно. Ако една група от хора потребява даден продукт, други индивиди също са склонни да го потребяват. Така че можете да разчитате на мнения и впечатления от клиенти, за да спечелите нови. Освен това убедително звучат и статистическите данни за броя клиенти, които вече са Ви се доверили.
4. Авторитет.
Хората са склонни да се доверяват на уважавани фигури. Ако привлечете на своя страна авторитетна личност, която да има добри впечатления от продуктите Ви и да ги сподели, клиентите ще ѝ се доверят. И съответно ще се насочат към Вашите стоки.
5. Прилики.
Хората, които си приличат, често действат по сходни начини. По сходни начини и пазаруват. Затова ако опознаете добре целевите клиенти, които потребяват от Вас, ще можете да предложите на други подобни клиенти същите стоки с висок шанс за успех.
6. Недостиг.
Хората имат навика да искат нещата, които не могат да притежават. Ето защо, ако им създадете усещане за ограничен набор продукти, те ще са по-склоннни да купят от Вас. Същото важи и ако офертите Ви са за ограничен период от време.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво
от Biznesidei.bg
27 Юли 2016
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете...
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари