Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как една фирма се превръща в марка?

от
5581 0 17 Януари. 2014
Успешни стратегии

Как една фирма се превръща в марка?
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Превръщането в марка е един важен момент за една фирма. Марката гарантира по-дългото съществуване на фирмата на пазара, увеличава печалбите. Но не всяка фирма може да стане марка. Има няколко изисквания, които не всяка фирма спазва. Превръщането в марка изисква промени в организацията на фирмата, както и на естеството на продуктите и техния маркетинг. А кои са изискванията?

1. Визия на управлението. 
 
Превръщането в марка започва от самото управление. Дори и качеството на служителите да е добро, ако няма добра визия на управление, фирмата не може да се превърне в марка. 
 
2. Организация на производството.
 
Силата на една фирма са неговите продукти. Фирмата печели пари от своите продукти. Много важно е качеството на продуктите за превръщането на една фирма в макра. Продуктите са първата стъпка към създаването на уникална марка. 
 
3. Човешки ресурси.
 
Марките се издигат благодарение на служителите, които работят за тях. Качеството на човешките ресурси е един важен елемент в определянето на възрастта на марката. Отначало качествения състав от служители може да Ви се стори като прекалено скъп, но в дългосрочен план това ще бъде необходимо за съществуването на една фирма.
 
4. Маркетинг и продажби.
 
По принцип маркетинга и продажби се разглеждат като едно и също нещо. Всъщност маркетинга е процеса на сздаване на обстоятелства за продажби. 

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук


Маркетинга и пробаждите са много важни за развиването на марката. Всички сме с грешното впечатление, че продажбите носят пари на една фирма, всъщност парите идват от успешни маркетингови кампании.
 
5. Реклама.
 
Ако фирмата не разполага с достатъчно добра основа и подготовка, рекламта може да навреди на имиджа на фирмата. Затова рекламата трябва да се прави след като другите ччетири фактора вече са налице. 

Tags: маркетингмаркарекламачовешки ресурсипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците

от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване. За да се подготвите и да...

3 съвета за по-добра маркетингова стратегия

от Biznesidei.bg
02 Ноември 2021
Колкото по-добра е Вашата маркетингова стратегия, толкова по-добри резултати ще...

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.