от Biznesidei.bg
6320
16 Май. 2016
Успешни стратегии
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
Оценка на потребителя
Днешната силна конкурентност продължава да изисkва все повече и повече усилия от малкия бизнес. Tенденциите идват и си отиват, което затруднява малките предприятия да идентифицират правилно настоящото състояние и да вземат съобразени с него подходящи мерки. Така че помислете пред какви препятствия се изправя бизнесът Ви сега и се вдъхновете от тенденциите в маркетинга, за да привлечете ефективно целевите си клиенти:
1. Сбогом на B2B* и B2C** подходът. Време е за H2H***.
Смелите фирми се разделят с подходите B2B и C2C и прегръщат метода H2H, при който продажбите се третират с подход от човек към човека. Идеята е да се създадат значими отношения с аудиторията, да ѝ се осигури такова изживяване с бизнеса, което да култивира дълбока емоционална връзка. С оглед на това трябва да се стремите към лични комуникации с клиентите, към емпатия, вдъхновение, хумор и към рекламиране, основано на истории и разкази.
* business to business - продажби от фирми на корпоративни клиенти
** business to customer - продажби от фирми на крайни клиенти
*** human to human - продажби от човек на човек
2. Колабориране с аудиторията.
Не се страхувайте от открития диалог с целевите си клиенти, нито от това да ги окуражите активно да споделят посланието на марката Ви от Ваше име. Усилията Ви да включите аудиторията в работата на фирмата и да ѝ позволите да даде приноса си за еволюцията на марката ще Ви бъдат особено полезни, защото така ще ангажирате хората по-пълно със себе си и ще им оставите усещането за овластеност и участие. Още повече, че идеите, които ще Ви донесат тези усилия, ще Ви помогнат и в развитието си.
3. Новата възвращаемост на инвестициите - възвращаемост на иновациите.
Време е малкият бизнес да започне да мисли отвъд възвращаемостта на инвестициите и нейната традиционна дефиниция и да започне да измерва възвращаемостта на иновациите, като се фокусира върху дългосрочните резултати от иновативните маркетингови стратегии. Наред с традиционните показатели на възвращаемостта, фирмите трябва да търсят по-ефективни начини за изграждане на ефективни връзки, като измерват степента на ангажираност на клиентите и възприемането на марката.
4. Хаштагове от ново поколение.
Хаштаговете са несъмнено популярна и силна част от културата на комуникиране. Те са ефективен начин да се класифицира информация, да се откриват дискусии и да се създава запомнящо се преживяване за потребителите на социалните мрежи. Фирмите трябва да се възползват от това, като използват хаштаговете по креативен начин, така че да увеличат възможностите на потребителите да общуват с тях на живо и онлайн. Това не само ще помогне на марката да остане актуална в бизнес средата, увеличаваща непрекъснато конкурентността си, но и също ще съдейства за създаване на по-значими връзки с целевите клиенти, които ще споделят посланията на марката от нейно име.
източник: entrepreneur.com
Tags: тенденциимаркетинг и рекламамаркетинг и реклама
Сподели своя коментар0 Коментари