Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Маркетингови тенденции за малкия бизнес

от
6320 0 16 Май. 2016
Успешни стратегии

Маркетингови тенденции за малкия бизнес
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Днешната силна конкурентност продължава да изисkва все повече и повече усилия от малкия бизнес. Tенденциите идват и си отиват, което затруднява малките предприятия да идентифицират правилно настоящото състояние и да вземат съобразени с него подходящи мерки. Така че помислете пред какви препятствия се изправя бизнесът Ви сега и се вдъхновете от тенденциите в маркетинга, за да привлечете ефективно целевите си клиенти:

1. Сбогом на B2B* и B2C** подходът. Време е за H2H***.
 
Смелите фирми се разделят с подходите B2B и C2C и прегръщат метода H2H, при който продажбите се третират с подход от човек към човека. Идеята е да се създадат значими отношения с аудиторията, да ѝ се осигури такова изживяване с бизнеса, което да култивира дълбока емоционална връзка. С оглед на това трябва да се стремите към лични комуникации с клиентите, към емпатия, вдъхновение, хумор и към рекламиране, основано на истории и разкази.
 
* business to business - продажби от фирми на корпоративни клиенти
** business to customer - продажби от фирми на крайни клиенти
*** human to human - продажби от човек на човек
 
2. Колабориране с аудиторията.
 
Не се страхувайте от открития диалог с целевите си клиенти, нито от това да ги окуражите активно да споделят посланието на марката Ви от Ваше име. Усилията Ви да включите аудиторията в работата на фирмата и да ѝ позволите да даде приноса си за еволюцията на марката ще Ви бъдат особено полезни, защото така ще ангажирате хората по-пълно със себе си и ще им оставите усещането за овластеност и участие. Още повече, че идеите, които ще Ви донесат тези усилия, ще Ви помогнат и в развитието си.
 

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук


3. Новата възвращаемост на инвестициите - възвращаемост на иновациите.
 
Време е малкият бизнес да започне да мисли отвъд възвращаемостта на инвестициите и нейната традиционна дефиниция и да започне да измерва възвращаемостта на иновациите, като се фокусира върху дългосрочните резултати от иновативните маркетингови стратегии. Наред с традиционните показатели на възвращаемостта, фирмите трябва да търсят по-ефективни начини за изграждане на ефективни връзки, като измерват степента на ангажираност на клиентите и възприемането на марката.
 
4. Хаштагове от ново поколение.
 
Хаштаговете са несъмнено популярна и силна част от културата на комуникиране. Те са ефективен начин да се класифицира информация, да се откриват дискусии и да се създава запомнящо се преживяване за потребителите на социалните мрежи. Фирмите трябва да се възползват от това, като използват хаштаговете по креативен начин, така че да увеличат възможностите на потребителите да общуват с тях на живо и онлайн. Това не само ще помогне на марката да остане актуална в бизнес средата, увеличаваща непрекъснато конкурентността си, но и също ще съдейства за създаване на по-значими връзки с целевите клиенти, които ще споделят посланията на марката от нейно име.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: тенденциимаркетинг и рекламамаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 горещи маркетингови тенденции, които да опитате сега

от Biznesidei.bg
25 Юли 2017
Няма да разберете дали нещо работи за бизнеса Ви, ако не го тествате, оптимизирате...

4 тенденции, които ще оформят маркетинга през 2016 г.

от Biznesidei.bg
05 Януари 2016
За маркетолозите сега е времето, в което трябва да преразгледат постиженията на...

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.