Определяне на целите на търговската марка
5096
0
26 Февруари. 2016
Успешни стратегии
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Критично важно за мениджмънта на марката е ясното дефиниране на нейната аудитория и на целите, които тя трябва да постигне.
Така че какви цели поставяте пред своя бранд?
Марката на Вашата компания трябва да бъде базирана на "личността" на компанията Ви, на ключовите Ви компетенции и характеристики. Впечатлението, което оставяте у хората, както и думите, които те ще използват, за да Ви опишат в разговорите си с други хора, са основната рамка на бранда Ви.
Ако търговската марка на една фирма е силна, тя ѝ носи авторитет и влияние на пазара, а и спомага за мотивиране на клиентите да потребяват продуктите на фирмата. Ако се справите добре с изграждането на своята марка, на компанията Ви ще се гледа като на лидер в конкретната индустрия.
За да определите какви цели стоят пред Вашата марка, задайте си следните 2 въпроса:
➝ Какво искате марката Ви да направи за компанията Ви?
➝ Какво искате другите да знаят и да говорят за Вашите продукти или услуги?
Ето как биха изглеждали няколко примерни цели:
❖ Да популяризирате марката си, като получите определена награда;
❖ Да спечелите определени проекти;
❖ Да привлечете даден брой нови клиенти на година;
❖ Да позиционирате компанията си като лидер в конкретната индустрия през следващите 5 месеца.
➝ Какво искате марката Ви да направи за компанията Ви?
➝ Какво искате другите да знаят и да говорят за Вашите продукти или услуги?
Ето как биха изглеждали няколко примерни цели:
❖ Да популяризирате марката си, като получите определена награда;
❖ Да спечелите определени проекти;
❖ Да привлечете даден брой нови клиенти на година;
❖ Да позиционирате компанията си като лидер в конкретната индустрия през следващите 5 месеца.
Ще откриете, че като определите целите си, като ги дефинирате ясно и в количествено измерение, ще Ви е по-лесно да изготвите план, с чиято помощ да ги постигнете.
Ако например искате да спечелите лидерска позиция в своята индустрия, можете да предприемете следните стъпки:
❯ Да участвате в търговски изложения и панаири, където можете директно да общувате с клиентите си;
❯ Да подготвите лекции и презентации, които да представите на различни събирания и подобни събития, свързани с индустрията, в която оперира фирмата Ви;
❯ Да подготвите и публикувате статии в различни влиятелни издания - вестници, списания, онлайн меди.
След като дефинирате целите си, следващата стъпка е да изградите и брандовата си стратегия, като опишете как, кога и какво искате да постигнете и да пристъпите към действия.
източник: marketing.about.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари