Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Определяне на целите на търговската марка

от
5133 0 26 Февруари. 2016
Успешни стратегии

Определяне на целите на търговската марка
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Критично важно за мениджмънта на марката е ясното дефиниране на нейната аудитория и на целите, които тя трябва да постигне.

Така че какви цели поставяте пред своя бранд?
 
Марката на Вашата компания трябва да бъде базирана на "личността" на компанията Ви, на ключовите Ви компетенции и характеристики. Впечатлението, което оставяте у хората, както и думите, които те ще използват, за да Ви опишат в разговорите си с други хора, са основната рамка на бранда Ви.
 
Ако търговската марка на една фирма е силна, тя ѝ носи авторитет и влияние на пазара, а и спомага за мотивиране на клиентите да потребяват продуктите на фирмата. Ако се справите добре с изграждането на своята марка, на компанията Ви ще се гледа като на лидер в конкретната индустрия.
 
За да определите какви цели стоят пред Вашата марка, задайте си следните 2 въпроса:
Какво искате марката Ви да направи за компанията Ви?
➝ Какво искате другите да знаят и да говорят за Вашите продукти или услуги?

Ето как биха изглеждали няколко примерни цели:
❖ Да популяризирате марката си, като получите определена награда;
❖ Да спечелите определени проекти;
❖ Да привлечете даден брой нови клиенти на година;

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук



❖ Да позиционирате компанията си като лидер в конкретната индустрия през следващите 5 месеца.
 
Ще откриете, че като определите целите си, като ги дефинирате ясно и в количествено измерение, ще Ви е по-лесно да изготвите план, с чиято помощ да ги постигнете. 
 
Ако например искате да спечелите лидерска позиция в своята индустрия, можете да предприемете следните стъпки:
Да участвате в търговски изложения и панаири, където можете директно да общувате с клиентите си;
❯ Да подготвите лекции и презентации, които да представите на различни събирания и подобни събития, свързани с индустрията, в която оперира фирмата Ви;
❯ Да подготвите и публикувате статии в различни влиятелни издания - вестници, списания, онлайн меди.
 
След като дефинирате целите си, следващата стъпка е да изградите и брандовата си стратегия, като опишете как, кога и какво искате да постигнете и да пристъпите към действия.
 
източник: marketing.about.com

Tags: брандтърговска маркафирмена марка

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.