Съвършеният продукт е мит. Ето как да развивате почти съвършения
6679
0
09 Май. 2017
Успешни стратегии
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Много предприемачи мечтаят да създадат съвършения продукт и с това да спечелят огромни суми от продажбите му.
Всъщност дори и Вие да мислите, че продуктът Ви е перфектен, съвсем не е задължително клиентите да се съгласят. Те имат различни гледна точка, изисквания, начини на употреба и т.н., които най-вероятно не сте предвидили.
Погледнато така продуктът Ви вече съвсем не изглежда перфектен. Което навежда на мисълта, че трябва да се развива. Тук обаче трябва да внимавате, защото ако прибързате и се насочите в погрешна посока, можете повече да навредите, отколкото да помогнете.
Ето какво е важно да знаете и какво можете да направите:
1. Потребителите ще открият много недостатъци.
Без значение дали Вие считате продукта си за съвършен, те ще го направят. По-лошото е, че не всички ще споделят това с Вас. Поради това най-вероятно ще научите за проблемите, едва когато те назреят силно за голям кръг от клиенти.
2. Клиентите ще се нуждаят от неща, за които не сте си и помисляли.
Колкото повече се използва един продукт, толкова по-видно става от какви добавени функции се нуждае, за да се ползва правилно. Тези добавени функции не го правят по-приятен за използване и не са просто още предимства, те са необходими, за да има смисъл от продукта Ви въобще.
3. Докато развивате продукта си, не неглижирайте косвено свързаните системи.
Ако потребителите Ви пазаруват онлайн, а сайтът Ви не е адаптиран за работа през мобилни устройства, губите клиенти. Тази адаптация не е пряко свързана с продуктите Ви, но съдейства на правилната им продажба. В крайна сметка, ако искате да продавате добър продукт, не само той, но и целия процес на потребяване трябва да се развиват и подобряват.
4. Следете какво правят клиентите Ви, не какво казват, че правят.
Използвайте софтуер, за да видите какво правят клиентите на сайтовете Ви. С това ще направите изживяването им по-приятно, с което репутацията на продуктите и услугите Ви ще се повиши. Имайте предвид, че рядко клиентите дават обратна връзка, голяма част просто спират да купуват.
5. Развивайте и обслужването на клиенти.
Всичко, което върви в комплект с продукта Ви - от производството до достигането до потребителя, трябва да се развива заедно с него. Колкото по-добри продукти, толкова по-добро обслужване. Не може да очаквате от клиентите да Ви вярват и да имат позитивно мнение за стоките и услугите Ви, ако първият им досег с фирмата Ви е неприятен.
6. Вгледайте се в новите начини на употреба на продуктите, за да генерирате идеи за развитието им.
Следете потребителите и ще видите множество нови начини, по които се ползват продуктите Ви. Имайки ги предвид, ще знаете в каква посока да развивате стоките и върху какво конкретно да се съсредоточите, за да са доволни клиентите.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците
от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване.
За да се подготвите и да...
3 насоки, които да подобрят продажбите Ви
от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари