Спрете да се стремите към перфектни реклами
862
0
25 Септември. 2020
Успешни стратегии
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Когато изготвяте реклама, се стараете тя да е такава, че да привлича максимално много клиенти и да реализира максимално много поръчки.
Не е чудно тогава, че е лесно да се "вживеете" в търсенето на най-подходящи послания, изображения, канали и т.н.
Има обаче 3 неща в стремежа към перфектната реклама, които по-скоро ще Ви попречат, отколкото да Ви помогнат, а именно:
1. Да търсите съвършено качество на снимките.
Не качеството им е толкова важно, колкото посланието, което носят. Да, трябва изображенията да са добри и достатъчно ясни, графичните реклами също, но не трябва да се концентрирате само върху качеството. Подберете ги така, че правдиво да представят това, което искате да кажете на клиентите си. Имайте предвид, че един кратък клип как да ползват продуктите Ви, ще е по-полезен за хората от красиво видео, в което виждат само какво им предлагате, а не с какво то ще им помогне.
2. Да се стремите рекламата Ви да стане "viral".
Иначе казано да бъде споделяна и разглеждана толкова много, че болшинството да я види. Всъщност за Вас е важно да я видят целевите Ви клиенти, не целият свят. Задачата Ви е да адаптирате рекламите си към хората, за които са предназначени стоките Ви и които биха си ги купили. Да хвърляте усилия и пари в популяризирането сред незаинтересована аудитория е недалновидно.
3. Да забравите добрата стара поговорка "Много баби - хилаво бебе".
С рекламите Ви трябва да се занимава маркетинговият Ви екип, а не всеки член на персонала Ви. Оставете работата на хората, които имат опит и познания. Ако се нуждаят от обяснения как работи продуктът Ви, дайте им ги. Но нека подготвянето на самата реклама да остане в ръцете на специалистите. Ако прекалено много хора се занимават с нея, всеки ще "тегли" към своите идея и гледище и в крайна сметка ще останете без реклама. Или с лоша такава.
източник: www.entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 причини да започнете с продаване на продуктите си на местно ниво
от Biznesidei.bg
27 Юли 2016
Местният магазин за търговия на дребно е най-доброто място, където да започнете...
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари