Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Внимавайте, докато създавате своята марка!

от
5617 0 16 Януари. 2014
Успешни стратегии

Внимавайте, докато създавате своята марка!
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Създаването на марка е доста популярно понятие. Всеки бизнес се има за цел да създава марка, но колко от тях наистина успяват? Но много хора не разбират правилно идеята за създаване на марка. То не е създаване на много отдели и назначаването на много директори. Грешното разбиране на това понятие води до:

- увеличаване на разходите, но не се наблюдава ръст в продажбите;
- Продукцията се забавя поради факта, че се увеличават механизмите за одобрения и разрешения;
- Увеличава се броя на титлите и директорите, това увеличава персоналните разходи. И в същото време Ви затруднява да карате служителите да работят.
 
Затова трябва да се създете правилна система за развиване на марката. 
какви ще бъдат особеностите на тази система?
 
1. Минимизирайте максимално механизмите за разрешения. Търсенето на одобрение от много хора не значи, че непременно работта ще се извършва по-добре, а напротив ще я направи по-тромава. Намерете хора, които биха поели инициативата да развиват бизнеса Ви, без да търсят отговори в своите ръководители. Вместо да създавате много отдели и директори, давайте по-добри пари на служителите си и ги митивирайте да работят по-добре.
 
2. Механизма за вземане на решения трябва да бъде уравновесен, а механизма на изпълнение трябва да бъде бърз. Това означва, че решенията трябва да се обмислят добре и да се отделя определено време за тях, докато изпълнението на тези решения трябва да бъде бързо, за да могат по-бързо да се видят резултатите. 

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук



 
3. Отделете фирмата на отдели и ги свържете. Фирмата, подобно на едно човешко тяло, трябва да е разделено на части, но трябва да има много добра връзка между тези части. Разрастването на един отдел прави работата по-сложна. Отделите улесняват работата. 

Tags: маркетингмаркасъздаване на маркафирмауправление на фирма

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 съвета за по-добра маркетингова стратегия

от Biznesidei.bg
02 Ноември 2021
Колкото по-добра е Вашата маркетингова стратегия, толкова по-добри резултати ще...

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

4 причини подходящите цени да са ключ към успеха на стартъп фирмата Ви

от Biznesidei.bg
02 Октомври 2020
За да съществува и да се развива един бизнес, той се нуждае от приходи. За да ги...

5 основни маркетингови правила, които да не забравяте

от Biznesidei.bg
24 Юли 2020
Маркетингът е това, на което разчитаме, за да се утвърдим на пазара и да генерираме...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.